راهنمای خرید اینترنتی عینک اسکی مدل WEDZE G500 B

راهنمای  خرید اینترنتی عینک اسکی مدل WEDZE G500 Bدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عینک اسکی مدل WEDZE G500 B توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسکی و تجهیزات اسکی, تجهیزات جانبی اسکی, لوازم ورزشی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/اسکی و تجهیزات اسکی/تجهیزات جانبی اسکی/

 

نقد و بررسی عینک اسکی مدل WEDZE G500 B

محصول مورد نظر شما یعنی عینک اسکی مدل WEDZE G500 B در برند تجهیزات جانبی اسکی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این عینک از جنس لنز پلی کربنات تولید شده است که از ناحیه چشم شما در برابر رطوبت و سوختگی محافظت میکند. طراحی بند نگه دارنده به شکلی است که موجب میشود بند سر نخورد و عینک در تکان ها و لرزش های شدید در جای خود بایستد. در بالا و پایین این عینک محفظه های ورود و خروج هوا وجود دارد که باعث می شود یک تهویه مطلوب صورت پذیرد. شیشه عینک دوجداره(DOUBLE SCREEN) و دارای لعاب مضاعف برای جلوگیری از ایجاد غبار است و باعث ایجاد دید عالی در هوای برفی و مه آلود می شود و همینطور چشم را کاملا” در برابر اشعه ماورابنفش محفوظ می دارد. فوم محافظ به ضخامت ۱۴ میلی متر می باشد که ضد تعریق است و شما را از ورود گرد یا حشرات موجود در هوا در امان نگه خواهد داشت.
ورزش اسکی از ورزش‌های مفرحی است که در زمستان، علاقه‌مندان خاص خود را دارد و انجام آن باید با وسایل و لوازم مخصوص این رشته انجام شود. شما نمی‌توانید با هر لباس و تجهیزاتی به ورزش اسکی بپردازید، این کار باعث آسیب‌دیدنتان خواهد شد. تهیه‌ی تجهیزات و لوازم اولین و مهم‌ترین قدم برای اسکی‌کردن است. عینک اسکی نیز از مهم‌ترین لوازم اسکی محسوب می‌شود. عینک اسکی از چشم شما دربرابر نور خورشید محافظت خواهد کرد؛ زیرا اشعه‌ی خورشید در هنگام برخورد به برف به سوی چشم شما بازتاب پیدا می‌کند و به آن آسیب جدی می‌زند. عینک اسکی ودز از بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم مخصوص اسکی است و داشتن آن به شما اطمینان‌خاطر خواهد داد که بعد از اسکی دچار آسیب‌های چشمی نخواهید شد.

  راهنمای خرید اینترنتی چتر بچگانه مدل ANIMAL FIELD

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عینک اسکی مدل WEDZE G500 B


ویژگی و مشخصات عینک اسکی مدل WEDZE G500 B

تصاویر برای عینک اسکی مدل WEDZE G500 B

برچسب های لازم برای عینک اسکی مدل WEDZE G500 B

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عینک اسکی مدل WEDZE G500 B |
خرید اینترنتی عینک اسکی مدل WEDZE G500 B |
مشخصات و قیمت عینک اسکی مدل WEDZE G500 B |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عینک اسکی مدل WEDZE G500 B رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول