راهنمای خرید اینترنتی عینک شنا سوانز مدل sr-3n dsmk

راهنمای  خرید اینترنتی عینک شنا سوانز مدل sr-3n dsmkدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عینک شنا سوانز مدل sr-3n dsmk توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

عینک شنا, لوازم ورزشی, ورزش های آبی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های آبی/عینک شنا/

 

نقد و بررسی عینک شنا سوانز مدل sr-3n dsmk

محصول مورد نظر شما یعنی عینک شنا سوانز مدل sr-3n dsmk در برند عینک شنا می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
برند سوانز از برندهای ساخت ژاپن است که در سال ۱۹۸۱ در زمینه تولید عینک شنا و لوازم جانبی ورزش‌های آبی شروع به فعالیت کرد. این برند در سال ۱۹۶۱ شروع به تولید عینک‌های شنا کرد و هم‌چنین سال‌های بعد شروع به تولید لنز این عینک‌ها نیز کرد. در سال ۲۰۱۱ این کمپانی جشن ۱۰۰ سالگی خود را گرفت. از اقدامات این برند در سال ۲۰۱۴ می‌توان به تولید عینک‌های ضد بخار و مه اشاره کرد. محصولات این برند شامل عینک‌های شنا، کلاه شنا، لوازم جانبی ورزش‌های آبی و عینک‌های اسکی اشاره کرد. کیفیت بالای سیلیکون بکار رفته در پیاله‌های این محصول سبب جلوگیری از نفوذ آب به داخل لنزها می‌گردد. این محصول دارای چهار پل بینی با اندازه‌های متفاوت جهت تنظیم فاصله بین لنزها می‌باشد تا شناگر با توجه به ارگونومی صورت خود بهترین اندازه پل بینی را انتخاب نموده تا آب‌بندی مناسب عینک ایجاد شود.

  راهنمای خرید اینترنتی لیوان چوبی مدل اسم علی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عینک شنا سوانز مدل sr-3n dsmk


ویژگی و مشخصات عینک شنا سوانز مدل sr-3n dsmk

تصاویر برای عینک شنا سوانز مدل sr-3n dsmk

برچسب های لازم برای عینک شنا سوانز مدل sr-3n dsmk

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عینک شنا سوانز مدل sr-3n dsmk |
خرید اینترنتی عینک شنا سوانز مدل sr-3n dsmk |
مشخصات و قیمت عینک شنا سوانز مدل sr-3n dsmk |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عینک شنا سوانز مدل sr-3n dsmk رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول