راهنمای خرید اینترنتی فرز آهنگری بوش مدل ۲۶۰۰W

راهنمای  خرید اینترنتی فرز آهنگری بوش مدل ۲۶۰۰Wدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فرز آهنگری بوش مدل ۲۶۰۰W توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, فرز و سنگ رومیزی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/فرز و سنگ رومیزی/

 

نقد و بررسی فرز آهنگری بوش مدل ۲۶۰۰W

محصول مورد نظر شما یعنی فرز آهنگری بوش مدل ۲۶۰۰W در برند فرز و سنگ رومیزی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شاید بسیاری از مردم در دنیا کمپانی بوش را برترین برند در زمینه تولید لوازم خانگی و ابزار آلات صنعتی بدانند . ولی واقعیت این است که این شرکت در بیشتر زمینه های تولیدات صنایع پزشکی نفت و گاز و بسیاری از صنایع با نام های تجاری دیگر جز برترین ها بوده است . یکی دیگر از زمینه های طراحی و تولیدی این شرکت در زمینه ابزارهای برشی و فرزهای صنعتی است که می توان گفت در این راه هم بوش بی رقیب بوده است و به ادعای بسیاری از صنایع شرکت بوش آلمان در تولید و طراحی دستگاه های فرز در دنیا حدود ۵۰ سال از دنیا پیشه گرفته است . محصول فوق یکی از اعضای کوچک خانواده‌ی فرزها بوده که برای انجام کارهای سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه را شرکت بوش آلمان با نام فرز آهنگری GWS 26-180 H به بازار عرضه کرده است. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از برق شهر تامین می‌کند و به یک موتور ۲۶۰۰ واتی بسیار پر قدرت ساخت آلمان مجهز شده است. سرعت چرخش این محصول برابر ۸۵۰۰ دور بر دقیقه است . صفحه‌ی استانداردی که می‌توان روی این محصول نصب کرد باید قطری ۱۸۰ میلی‌متری داشته باشد . این دستگاه مجهز شده به سیستم های بسیار پیشرفته سافت استارت که در نوع خود در دنیا بی نظیر است این سیستم باعث استارت ارام در هنگام شروع روشن شدن می شود تا بار و گشتاور موتور پایین بیاید و عمر ارمیچر و بالشتک و چرخدنده بسیار طولانی تر شود تمام ویژگی های این فرز محبوب باعث شده که این محصول در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد .

  راهنمای خرید اینترنتی قالپاق چرخ ام اچ بی مدل Axtion0013 سایز 13 اینچ بسته 4 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرز آهنگری بوش مدل ۲۶۰۰W


ویژگی و مشخصات فرز آهنگری بوش مدل ۲۶۰۰W

تصاویر برای فرز آهنگری بوش مدل ۲۶۰۰W

برچسب های لازم برای فرز آهنگری بوش مدل ۲۶۰۰W

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرز آهنگری بوش مدل ۲۶۰۰W |
خرید اینترنتی فرز آهنگری بوش مدل ۲۶۰۰W |
مشخصات و قیمت فرز آهنگری بوش مدل ۲۶۰۰W |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فرز آهنگری بوش مدل ۲۶۰۰W رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول