راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C

راهنمای  خرید اینترنتی فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158Cدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

فرش, فرش ماشینی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/فرش/فرش ماشینی/

 

نقد و بررسی فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C

محصول مورد نظر شما یعنی فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C در برند فرش ماشینی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
فرش از قدیم الایام کالای اساسی و لازم خانه هر ایرانی بوده و یقینا نام هنر ایرانی با طرح های زیبای فرش ایرانی در هم آمیخته است. امروزه و پس از پیشرفت تکنولوژی سفارشی سازی محصولات دکوراسیون، فرش فانتزی محصولی است که وجود آن در هر خانه ای سبک و سیاق مدرنی در ست کردن دکور خانه پدید می آورد.
فرش های فانتزی مدوپد هیچ محدودیتی در طرح و نقش و رنگ ندارند و می توان هر طرحی را که فراخور نیاز مشتری به ست کردن محیط استفاده می انجامد، بر روی آن منعکس کرد.
فرش های فانتزی مدوپد در ابعاد و سایزهای متفاوت تولید می شوند و چون هیچگونه محدودیتی در طرح و رنگ آمیزی ندارد و پاسخگوی تمام سلیقه‌هاست. فن آوی جدید این امکان را فراهم می‌کند تا مصرف‌کنندگان بتوانند با هزینه‌ای بسیار کمتر حس و ظاهر و لطافت فرش دست‌بافت را داشته باشند. در واقع فناوری جدید فرش‌های ماشینی است که در آن طرح و نقش فرش توسط دستگاه‌های پیشرفته بر روی فرش تک‌رنگ نقش می بندد. فرآیند چاپ در فرش‌های مدوپد دارای وضوح بسیار بالایی است و از تعداد رنگ بسیار بالایی استفاده می‌کند. از این رو این تکنولوژی امکان تولید فرش با طرح و رنگ‌های خیره‌کننده را فراهم می‌کند.
جنس نخ خاب ۵ میلی متری در فرش های مدوپد از جنس «وکتران» است. وکتران نوعی پلی استر است که به ثبات و مقاومت در دمای بالا، حفظ شکل فیزیکی در اثر فشار و ثبات شیمیایی معروف است.
در هم تنیده شدن متراکم نخ خاب و نخ پود جوت باعث می شود که فرش پرزدهی نداشته و به راحتی بتوان آن را شستشو داد. همچنین خشک شدن فرش های مدوپد در زمان بسیار کمتری و بدون بوی نامطبوع نا خواهد بود.

  راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای ریوارد مدل RD-81008--bl

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C


ویژگی و مشخصات فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C

تصاویر برای فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C

برچسب های لازم برای فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C |
خرید اینترنتی فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C |
مشخصات و قیمت فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی مدوپد مدل VM3-158C رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول