راهنمای خرید اینترنتی فرچه سیمی مدل KPT-02

راهنمای  خرید اینترنتی فرچه سیمی مدل KPT-02دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فرچه سیمی مدل KPT-02 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, صفحه فرز و پولیش, لوازم جانبی ابزار برقی، شارژی و بادی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/لوازم جانبی ابزار برقی، شارژی و بادی/صفحه فرز و پولیش/

 

نقد و بررسی فرچه سیمی مدل KPT-02

محصول مورد نظر شما یعنی فرچه سیمی مدل KPT-02 در برند صفحه فرز و پولیش می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
فرچه سیمی سر دریلی مدل : فرچه سیمی سر دریلی در صنایع مختلف از قبیل چوب، فلز و … کاربرد دارد و جهت زدودن آلودگی، زنگ زدگی و جرم از سطوح فلزی، چوبی و… استفاده می باشد. برای استفاده از فرچه سیمی باید فرچه ها را بر روی دریل یا فرز دستی نصب نمود که در هنگام نصب بر روی فرز دستی از تبدیل ها و کولت مناسب جهت نصب این فرچه ها استفاده می شود. بیش از ۱۰۰ مدل از برسهای سیمی مدتدی، محوری، کاسه ای زاویه دارو فرچه های سیمی ارائه شده و بستر گسترده ای را بوجود آورده است. مدل های موجود فرچه های فرد ابزاری برای ماشین های حرفه ای با کاربرد ها و استفاده های مختلف در صنعت و مشاغل متفاوت است. مصرف کتتده ها قادر به انتخاب بهترین فرچه برای مصارف گوناگون در ماشین آلات و مواد متفاوت هستند. برسهای سیمی دارای رشته هایی از جنس SIC هستند و برای تمیز کردن ابزاری که در صافی و برش نهایی لستفاده میشوند، کاربرد دارند.کاربرد های فرچه سیمی این محصولات برای ساییدن و پرداخت سطوح سخت مثل سنگ ها و فلزات و نیز در صنایع مانند کشتی سازی اتومبیل سازی و ساختمان استفاده می گردد و نیز برای از بین بردن هرگونه زنگ زدگی بر روی سطوح و پرداخت انواع فلزات ، استیل آلات ، آهن آلات و سنگ مورد استفاده قرار می گیرد.رشته های این فرچه ها معمولا از فولادی سخت با درصد زیادی از آلیاژ کربن ساخته میشود.

  راهنمای خرید اینترنتی دفتر مشق 100 برگ طرح بن تن کد set8 مجموعه 4 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرچه سیمی مدل KPT-02


ویژگی و مشخصات فرچه سیمی مدل KPT-02

تصاویر برای فرچه سیمی مدل KPT-02

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرچه سیمی مدل KPT-02

برچسب های لازم برای فرچه سیمی مدل KPT-02

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرچه سیمی مدل KPT-02 |
خرید اینترنتی فرچه سیمی مدل KPT-02 |
مشخصات و قیمت فرچه سیمی مدل KPT-02 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فرچه سیمی مدل KPT-02 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول