راهنمای خرید اینترنتی فلاسک مدل U-0.500 گنجایش ۰.۵ لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی فلاسک مدل U-0.500 گنجایش ۰.۵ لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فلاسک مدل U-0.500 گنجایش ۰.۵ لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, قمقمه و فلاسک, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/قمقمه و فلاسک/

 

نقد و بررسی فلاسک مدل U-0.500 گنجایش ۰.۵ لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی فلاسک مدل U-0.500 گنجایش ۰.۵ لیتر در برند قمقمه و فلاسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
فلاسک مدل U-0.500 از محصولات پر طرفدار این شرکت بوده و به دلیل طراحی خاص و کیفیت بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته و طیف قابل توجهی از مصارف را در بر می­گیرد که از میان این طیف می­توان به مواردی همچون سفر، پیکنیک، کوهنوردی و مصارف روزانه اشاره کرد. فلاسک ۰.۵ لیتری مدل U-0.500 با توجه به ظرفیت ۰.۵۰۰ سی سی آن برای افرادی که در طول روز عادت به نوشیدن دو الی سه لیوان نوشیدنی گرم یا سرد در محیط کار یا مدرسه دارند مناسب بوده، علاوه بر آن، این سایز فلاسک با توجه به طراحی جذاب و گنجایش مناسبش، برای استفاده ورزشکاران در محیط­های ورزشی و کوهنوردان نیز انتخاب صحیحی به شمار می­اید.در کلیه فلاسک مدل U-0.500 کاملاً ضد نشت، قابل شستشو و از نوع پیچی است. توجه داشته باشید که قطر کم دهانه در این مدل فلاسک مانعی برای ورود یخ به شمار می­رود. نقطه ضعف فلاسک های خلاء، آسیب پذیر بودن آن­ها در برابر ضربه شدید بوده که در اثر آن عایق بودن خود را از دست می­دهند.

  راهنمای خرید اینترنتی زیر انداز یوگا مدل EVA ضخامت 0.6 میلی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فلاسک مدل U-0.500 گنجایش ۰.۵ لیتر


ویژگی و مشخصات فلاسک مدل U-0.500 گنجایش ۰.۵ لیتر

تصاویر برای فلاسک مدل U-0.500 گنجایش ۰.۵ لیتر

برچسب های لازم برای فلاسک مدل U-0.500 گنجایش ۰.۵ لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فلاسک مدل U-0.500 گنجایش ۰.۵ لیتر |
خرید اینترنتی فلاسک مدل U-0.500 گنجایش ۰.۵ لیتر |
مشخصات و قیمت فلاسک مدل U-0.500 گنجایش ۰.۵ لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فلاسک مدل U-0.500 گنجایش ۰.۵ لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول