راهنمای خرید اینترنتی فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکوا پیورست مدل AP-004 مجموعه ۴ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکوا پیورست مدل AP-004 مجموعه ۴ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکوا پیورست مدل AP-004 مجموعه ۴ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار سلامت, زیبایی و سلامت, سلامت محیط, فیلتر تصفیه کننده آب | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/ابزار سلامت/سلامت محیط/فیلتر تصفیه کننده آب/

 

نقد و بررسی فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکوا پیورست مدل AP-004 مجموعه ۴ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکوا پیورست مدل AP-004 مجموعه ۴ عددی در برند فیلتر تصفیه کننده آب می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پک فیلتر ۴ عددی با برند معتبر آکوا پیورست ساخته شده از بهترین متریال فود گرید با کربن ۱۰۰ درصد گیاهی (پوسته نارگیل) در دستگاه‌های تصفیه آب خانگی قرار میگیرند. از ویژگی‌های منحصر به فرد این فیلترها میتوان به، کیفیت ساخت بالا،دقت بالا ۹۹ درصدی حذف و جذب آلودگی‌های موجود در آب، جنس بدنه فیلترها PVC با ارزش غذایی Food Grade، ممبران ۱۳ لایه ۷۵ گالنی با کامپوزیت درجه کیفی A، ممبران اصلی دارای هولوگرام و بارکد اختصاصص و کربن به کار رفته در فیلترها از منشاء گیاهی ۱۰۰ درصد پوسته نارگیل اشاره کرد. فیلترهای این برند دارای سایز استاندارد می‌باشد و میتوان از آن در تمامی دستگاه‌های تصفیه کننده آب استفاده کرد. این پک دارای ۴ عدد فیلتر است. این فیلترها شامل فیلتر الیافی پلی پروپیلن، فیلتر کربن پودری و کربن بلاک، ممبران ۱۳لایه ۷۵ گالنی است. مواد مضری که توسط این فیلترها از آب حذف می‌شوند شامل: گل و لای، شن و ماسه، زنگ لوله، بو، مزه و طعم نا مطبوع، نمک و آهک، شوری آب، کلر و مشتقات آن و آلاینده‌های شیمیایی آب است. فیلترهای تصفیه آب آکواپیورست مدل AP-004 قابلیت حذف نا خالصی‌ها تا اندازه ۰.۰۰۰۱ میکرون با دقت ۹۹ درصد را دارد. استفاده از پک فیلتر آکواپیورست باعث افزایش کیفیت آب مصرفی شما می‌شود و علاوه بر این باعث طول عمر بیشتر دستگاه تصفیه آب می‌شود. نکته مهم در دستگاه های تصفیه آب با روش اسمز معکوس (RO) اگر فیلترهای تصفیه کیفیت لازم را نداشته باشند؛ علاوه بر این که طول عمر آن ها بسیار کمتر از نمونه های با کیفیت است، بر عملکرد فیلتر ممبران که اصلی ترین فیلتر در سیستم اسمز معکوس است تاثیر منفی گذاشته و روند تصفیه آب با اختلال روبرو می شود. استفاده از ست فیلترهای پیش تصفیه آکواپیورست علاوه بر اینکه آب را از آلاینده هایی مثل کلر، رسوبات، مواد شیمیایی سرطان زا و مواد آلی فرار پاک می کند؛ باعث طول عمر بیشتر فیلتر ممبران و دستگاه تصفیه آب شما می شود.بنابر این اگر به دنبال خرید فیلتر تصفیه آب با کیفیت و مطمئن هستید، فیلتر تصفیه آب آکواپیورست یکی از گزینه‌هایتان است.

  راهنمای خرید اینترنتی جوراب زنانه مدل یلدا کد M1102

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکوا پیورست مدل AP-004 مجموعه ۴ عددی


ویژگی و مشخصات فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکوا پیورست مدل AP-004 مجموعه ۴ عددی

تصاویر برای فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکوا پیورست مدل AP-004 مجموعه ۴ عددی

برچسب های لازم برای فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکوا پیورست مدل AP-004 مجموعه ۴ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکوا پیورست مدل AP-004 مجموعه ۴ عددی |
خرید اینترنتی فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکوا پیورست مدل AP-004 مجموعه ۴ عددی |
مشخصات و قیمت فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکوا پیورست مدل AP-004 مجموعه ۴ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکوا پیورست مدل AP-004 مجموعه ۴ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول