راهنمای خرید اینترنتی فین شنا اینتکس مدل ۵۵۹۳۶

راهنمای  خرید اینترنتی فین شنا اینتکس مدل ۵۵۹۳۶دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فین شنا اینتکس مدل ۵۵۹۳۶ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

لوازم جانبی شنا, لوازم ورزشی, ورزش های آبی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های آبی/لوازم جانبی شنا/

 

نقد و بررسی فین شنا اینتکس مدل ۵۵۹۳۶

محصول مورد نظر شما یعنی فین شنا اینتکس مدل ۵۵۹۳۶ در برند لوازم جانبی شنا می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
فین شنا به صورت گسترده توسط غواصان و شناگران مورد استفاده قرار گرفته و موجب افزایش سرعت و راحتی استفاده کننده از این محصول در زیر آب می شود. از ویژگی های مهم این کالا می توان به عدم استفاده از لاتکس در تولید آن اشاره کرد. فین شنا در رنگ بندی زرد و سبز موجود است که هر کدام از این رنگ ها جذابیت خاصی را هنگام شنا به شما می دهد. وزن این محصول نیز تنها ۵۰۰ گرم می باشد که در هنگام شنا هیچ گونه مزاحمت و ناراحتی را برای شما ایجاد نمی کند و شما به راحتی می توانید با استفاده از آن به شنا در زیر آب بپردازید.
این فین شنا کیفیت بسیار خوبی داشته که با وجود انعطاف پذیر بودن بدنه و نرم بودن آن طول عمر بالایی نیز دارد و دارای بخش نگه دارنده پا است که نوع تنظیم این فین به گونه ای است که پشتی آن را می توان با استفاده از کش لاستیکی به پا متصل کرده و ثابت نگه داشت. این محصول برای پاهایی با طول ۲۲ تا ۲۴ سانتی متر مناسب بوده و در واقع برای سایز پاهای ۳۵ تا ۳۷ ساخته شدهو به همین علت می تواند برای کودکان در رده سنی پایین نیز بسیار خوب و کاربردی باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ مدل بی تی اس-Tae-Hyung Kim کد 67ch

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فین شنا اینتکس مدل ۵۵۹۳۶


ویژگی و مشخصات فین شنا اینتکس مدل ۵۵۹۳۶

تصاویر برای فین شنا اینتکس مدل ۵۵۹۳۶

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فین شنا اینتکس مدل 55936
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فین شنا اینتکس مدل 55936

برچسب های لازم برای فین شنا اینتکس مدل ۵۵۹۳۶

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فین شنا اینتکس مدل ۵۵۹۳۶ |
خرید اینترنتی فین شنا اینتکس مدل ۵۵۹۳۶ |
مشخصات و قیمت فین شنا اینتکس مدل ۵۵۹۳۶ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فین شنا اینتکس مدل ۵۵۹۳۶ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول