راهنمای خرید اینترنتی قاب آینه راچینا مدل رامیلا کد RCH003 بسته ۲ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی قاب آینه راچینا مدل رامیلا کد RCH003 بسته ۲ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی قاب آینه راچینا مدل رامیلا کد RCH003 بسته ۲ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آبگینه و آینه, آینه دست‌ساز, صنایع دستی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/صنایع دستی/آبگینه و آینه/آینه دست‌ساز/

 

نقد و بررسی قاب آینه راچینا مدل رامیلا کد RCH003 بسته ۲ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی قاب آینه راچینا مدل رامیلا کد RCH003 بسته ۲ عددی در برند آینه دست‌ساز می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بعضی از وسیله های دکوری علاوه بر جنبه دکوراتیو و دیزاین منزل، بسیار کاربردی هستند و همچنین باعث افزایش بار انرژی مثبت فضای منزل می شوند. یکی از اینگونه لوازم آینه هایی با هنر طراحی و خطاطی می باشد که در ادامه معرفی می نماییم. محصولی که معرفی می نماییم آینه دکوراتیو راچینا مدل رامیلا کد RCH003 می باشد. تولید این آینه دکوراتیو با تراش ظریف و دقیق جیوه پشت آینه انجام می وشد. در این کار از آینه قطر ۲ میلی متر بسیار مرغوب استفاده شده که نسبت به نمونه های مشابه از کیفیت بهتری برخوردار است. جنس قاب در آینه دکوراتیو مدل پیچک از پلی استر می باشد که با رنگ اکریلیک ترک پوشش داده شده است. نکته مهم در رنگ قاب این آینه دکوراتیو ضد آب بودن است که موجب می شود براحتی بتوانید آنرا نظافت کنید و همچنین در برابر نور خورشید نیز مقاوم می باشد. هنر آینه کاری بصورت بسیار ظریف و دقیق در این محصول توسط هنرمندان ایرانی انجام شده و باعث می شود شما یک کار دکوری و زیبا و در عین حال فاخر و ارزشمند را در منزل خود داشته باشید. شما با تهیه این محصول علاوه بر اینکه یک آینه دکوری زیبا و کاربردی را در منزل خود دارید و دیزاین منزل خود را متحول می کنید، از هنر دست ایرانی نیز حمایت خواهید کرد. همچنین در صورتی که قصد دارید یک هدیه ارزشمند برای کسی که دوستش دارید تهیه کنید، این محصول گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

  راهنمای خرید اینترنتی جاعودی چوبي مدل G01

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قاب آینه راچینا مدل رامیلا کد RCH003 بسته ۲ عددی


ویژگی و مشخصات قاب آینه راچینا مدل رامیلا کد RCH003 بسته ۲ عددی

شکل آینه
بیضی
جنس قاب
اکریلیک
روش ساخت
دست‌ساز

تصاویر برای قاب آینه راچینا مدل رامیلا کد RCH003 بسته ۲ عددی

برچسب های لازم برای قاب آینه راچینا مدل رامیلا کد RCH003 بسته ۲ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قاب آینه راچینا مدل رامیلا کد RCH003 بسته ۲ عددی |
خرید اینترنتی قاب آینه راچینا مدل رامیلا کد RCH003 بسته ۲ عددی |
مشخصات و قیمت قاب آینه راچینا مدل رامیلا کد RCH003 بسته ۲ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی قاب آینه راچینا مدل رامیلا کد RCH003 بسته ۲ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول