راهنمای خرید اینترنتی قالب شیرینی سیلیکومارت طرح تبلت کد SCG11

راهنمای  خرید اینترنتی قالب شیرینی سیلیکومارت طرح تبلت کد SCG11دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی قالب شیرینی سیلیکومارت طرح تبلت کد SCG11 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آشپزخانه, ابزار کیک و شیرینی پزی, خانه و آشپزخانه, قالب شیرینی پزی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/آشپزخانه/ابزار کیک و شیرینی پزی/قالب شیرینی پزی/

 

نقد و بررسی قالب شیرینی سیلیکومارت طرح تبلت کد SCG11

محصول مورد نظر شما یعنی قالب شیرینی سیلیکومارت طرح تبلت کد SCG11 در برند قالب شیرینی پزی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که پختن شیرینی را جذاب‌تر از خوردن‌ش می‌دانند. در این صورت به نظر شما پختن شیرینی کاری هیجان‌انگیز، خلاقانه و حتی هنرمندانه است؛ کاری که می‌تواند سرگرمی جالبی باشد تا اوقات فراغت خود را با لذت بیشتری سپری کنید. ولی وقتی پختن‌ش تمام شد و در فر را باز کردید تا نتیجه‌ی کارتان را ببینید، قضیه فرق می‌کند. دوست دارید همان‌قدر که طعم و مزه‌ی شیرینی دلچسب است، ظاهرش هم چشم نواز باشد. ولی با برگرداندن سینی فر شیرینی‌ها از آن جدا نمی‌شوند و حتی تکه‌هایی ازشان که سوخته است چسبیده به قالب باقی می‌ماند؛ چرا که جنس قالب از فلز است و گرما را بیش از حد انتقال می‌دهد. راه چاره، استفاده از قالبی سیلیکونی است؛ قالبی مثل ان چه در شکل مشاهده می‌کنید.
در طراحی ظاهر شیرینی و کیک سلیقه حرف اول را می‌زند. به این قالب نگاه کنید؛ آیا برای سلیقه‌تان مناسب است؟
این قالب تحت برند Silikomart تولید شده است، برندی ایتالیایی که در آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. محصولات سیلیکونی این برند از منفی ۶۰ درجه‌ی سانتی‌گراد تا ۲۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد را تحمل می‌کنند. همچنین، خاصیت نچسب بودن‌شان باعث می‌شود که شکل شیرینی شما به همان صورت اولیه حفظ شود. البته سازنده‌ی این محصولات نوع خاصی از سیلیکون را مورد استفاده قرار می‌دهد؛ نوعی که با نام «سیلیکون پلاتینیوم» (platinum silicone) شناخته می‌شود. این سیلیکون، بهترین نوع سیلیکونی است که برای مقاصد تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ چرا که طعم و بوی غذا با استفاده از آن تغییر نمی‌کند، مقاومت‌ش در برابر حرارت بیشتر است و دیرتر از مشابه‌هایش پاره می‌شود. روی تمام محصولات این برند، عبارت «ساخت ایتالیا» حک شده است؛ عبارتی که نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای ابزار آشپزی است.

  راهنمای خرید اینترنتی نوار یراق طرح سنتی کد 2CM طول 5 متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قالب شیرینی سیلیکومارت طرح تبلت کد SCG11


ویژگی و مشخصات قالب شیرینی سیلیکومارت طرح تبلت کد SCG11

تصاویر برای قالب شیرینی سیلیکومارت طرح تبلت کد SCG11

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قالب شیرینی سیلیکومارت طرح تبلت کد SCG11
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قالب شیرینی سیلیکومارت طرح تبلت کد SCG11

برچسب های لازم برای قالب شیرینی سیلیکومارت طرح تبلت کد SCG11

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قالب شیرینی سیلیکومارت طرح تبلت کد SCG11 |
خرید اینترنتی قالب شیرینی سیلیکومارت طرح تبلت کد SCG11 |
مشخصات و قیمت قالب شیرینی سیلیکومارت طرح تبلت کد SCG11 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی قالب شیرینی سیلیکومارت طرح تبلت کد SCG11 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول