راهنمای خرید اینترنتی قلم میکروبراش ناخن و مژه ایدنت مدل M مجموعه ۴ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی قلم میکروبراش ناخن و مژه ایدنت مدل M مجموعه ۴ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی قلم میکروبراش ناخن و مژه ایدنت مدل M مجموعه ۴ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بهداشت و زیبایی ناخن, زیبایی و سلامت, لوازم آرایشی, مواد و لوازم کاشت ناخن | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم آرایشی/بهداشت و زیبایی ناخن/مواد و لوازم کاشت ناخن/

 

نقد و بررسی قلم میکروبراش ناخن و مژه ایدنت مدل M مجموعه ۴ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی قلم میکروبراش ناخن و مژه ایدنت مدل M مجموعه ۴ عددی در برند مواد و لوازم کاشت ناخن می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سایز این اپلیکیتور متوسط است.
کمپانی ایدنت برای اولین بار از میکروبراشی رو نمایی کرد که هیچ گونه پرز دهی در هنگام استفاده باقی نمی گذارد . از این رو مورد استقبال بسیاری از مجموعه های زیبایی و دندانپزشکی و سالن های تاتو قرار گرفت . میکرو براش ابزاری پلاستیکی است که سر این ابزار الیافِ پرزی و بسیار نرمی دارد و در رنگ های مختلف موجود می باشد همچنین در استوانه های مخصوص ۱۰۰ تایی بسته بندی شده است. در حرفه دندانپزشکی ، کاشت مژه، تاتو به شکل اصولی و بهداشتی کاربرد دارد . ظاهر میکروبراش ها شبیه به گوش پاک کن می باشد،‌ البته بهتر است بدانید که سر این میکروها نسبت به گوش پاک کن ، نازک تر می باشد. میکروبراش های گلدن بیوتی بسیار ظریف و با الیاف پرزی بسیار مرغوب و گرد هستند . میکرو براش های ایدنت میزان مناسبی از مواد را جذب کرده و به طور دقیق به نقطه مورد نظر میرساند . این میکرو براش ها بهترین انتخاب برای استعمال مواد کاشت، لمینت و لیفت مژه و همچنین انتخاب مناسب برای انجام کارهای سالنی حرفه ای و مقرون به صرفه و همچنین جایگزین گوش پاک کن و یا سایر وسایل غیر حرفه ای انواع کاشت می باشد . مهمترین مواردی که برای کاربرد میکرو براش می توان مثال زد، در کاشت مژه ، تاتو و همچنین برای ترکیب رنگ های تاتو داخل تشتک رنگ یا انگشتری رنگ تاتو ، کشیدن بی حسی یخی روی پلک در هنگام تاتو و خط چشم (که اهمیت زیادی دارد مواد داخل چشم نرود) و همچنین کشیدن ریموور روی ابرو یا روی خط چشم ، پخش رنگ روی ابرو برای مکث رنگ ، پاک کردن ظریف و جزئی قسمت هایی از طرح های تاتو بدن یا طراحی ابرو، خط چشم و خط لب ، کشیدن مواد لیفت و لمینت روی مژه کاربرد دارد .

  راهنمای خرید اینترنتی رنگ مو دورلایت شماره 9.1 حجم 100 میلی لیتر بلوند خاکستری خیلی روشن به همراه اکسیدان دورلایت شماره شش درصدی حجم 150 میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قلم میکروبراش ناخن و مژه ایدنت مدل M مجموعه ۴ عددی


ویژگی و مشخصات قلم میکروبراش ناخن و مژه ایدنت مدل M مجموعه ۴ عددی

تصاویر برای قلم میکروبراش ناخن و مژه ایدنت مدل M مجموعه ۴ عددی

برچسب های لازم برای قلم میکروبراش ناخن و مژه ایدنت مدل M مجموعه ۴ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قلم میکروبراش ناخن و مژه ایدنت مدل M مجموعه ۴ عددی |
خرید اینترنتی قلم میکروبراش ناخن و مژه ایدنت مدل M مجموعه ۴ عددی |
مشخصات و قیمت قلم میکروبراش ناخن و مژه ایدنت مدل M مجموعه ۴ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی قلم میکروبراش ناخن و مژه ایدنت مدل M مجموعه ۴ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول