راهنمای خرید اینترنتی قمقمه هنری سری Eternal ظرفیت ۰.۶ لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی قمقمه هنری سری Eternal ظرفیت ۰.۶ لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی قمقمه هنری سری Eternal ظرفیت ۰.۶ لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, قمقمه و فلاسک, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/قمقمه و فلاسک/

 

نقد و بررسی قمقمه هنری سری Eternal ظرفیت ۰.۶ لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی قمقمه هنری سری Eternal ظرفیت ۰.۶ لیتر در برند قمقمه و فلاسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
همه ورزشکاران و علاقه‌مندان به کوهنوردی و سفر برای انجام فعالیت‌های ورزشی نیاز به نوشیدن آب دارند که برای حمل آب از قمقمه یا فلاسک استفاده می‌کنند. گاه نیاز به استفاده از آب برای مدت زمان طولانی دارند که از فلاسک‌های بزرگ برای نگه داشتن دمای آب استفاده می‌کنند و گاهی برای زمان‌های کوتاه نیاز به حمل آب دارند که در این حالت از قمقمه یا فلاسک‌های کوچک برای این کار استفاده می‌کنند. برای سفرهای طولانی مدت و پیک نیک هم می‌توان از فلاسک‌هایی با اندازه بزرگ‌تر استفاده کرد که معمولا ساختار دو جداره دارند و اساس کار آن‌ها ثابت نگه داشتن دمای مایع داخل آن است.
نوع استفاده و چگونگی حمل قمقمه‌ها برای بسیاری از افراد بسیار مهم است. هر فردی قمقمه مناسب با فعالیت خود را انتخاب می‌کند. دوچرخه‌سواران از قمقمه‌های کوچک که قابلیت استفاده آسان با یک دست را داشته باشد استفاده می‌کنند، صحرا نوردان و کوهنوردان از قمقمه‌های کمل‌بک که در کوله پشتی قرار می‌گیرد استفاده می‌کنند و عده‌ای هم دوست دارند از قمقمه‌ای استفاده کنند که کوچک باشد و جای کمی را اشغال نماید و به آسانی بتوان آن را حمل کرد.
قمقمه (Eternal) ساخت شرکت (Henry) است. این بطری از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده و ظرفیت داخلی آن ۶۰۰ میلی‌لیتر است. قمقمه با وزن ۷۸۷ گرم یکی از سبک‌ترین قمقمه‌ها جهت حمل در مسیرهای طولانی بوده که با وجود کیف رودئشی این حمل آسان‌تر نیز خواهد بود. سری قمقمه از نوع پلاستیکی با واشر ضدنشتی بوده که بابت هدر رفتن نوشیدنی خیال‌تان را راحت خواهد کرد و قطره‌ای از مایع هدر نخواهد رفت.

  راهنمای خرید اینترنتی بالش دورگردنی مدل HF-3013

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قمقمه هنری سری Eternal ظرفیت ۰.۶ لیتر


ویژگی و مشخصات قمقمه هنری سری Eternal ظرفیت ۰.۶ لیتر

تصاویر برای قمقمه هنری سری Eternal ظرفیت ۰.۶ لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قمقمه هنری سری Eternal ظرفیت 0.6 لیتر

برچسب های لازم برای قمقمه هنری سری Eternal ظرفیت ۰.۶ لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قمقمه هنری سری Eternal ظرفیت ۰.۶ لیتر |
خرید اینترنتی قمقمه هنری سری Eternal ظرفیت ۰.۶ لیتر |
مشخصات و قیمت قمقمه هنری سری Eternal ظرفیت ۰.۶ لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی قمقمه هنری سری Eternal ظرفیت ۰.۶ لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول