راهنمای خرید اینترنتی قمقمه و ظرف غذای کودک مدل توت فرنگی

راهنمای  خرید اینترنتی قمقمه و ظرف غذای کودک مدل توت فرنگیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی قمقمه و ظرف غذای کودک مدل توت فرنگی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آشپزخانه, بشقاب و سایر ظروف, خانه و آشپزخانه, ظروف نگهدارنده | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/آشپزخانه/بشقاب و سایر ظروف/ظروف نگهدارنده/

 

نقد و بررسی قمقمه و ظرف غذای کودک مدل توت فرنگی

محصول مورد نظر شما یعنی قمقمه و ظرف غذای کودک مدل توت فرنگی در برند ظروف نگهدارنده می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شاید شما هم از آن دسته پدر و مادرهایی باشید که روزها بیرون از خانه کار می‌کنند و زمانی برای نگهداری از کودک‌شان ندارند. به نظر می‌رسد بهتر است مهد کودکی اطراف خانه‌تان پیدا کنید که هم مربی‌های دلسوزی داشته باشد، هم امکانات خوبی داشته باشد و هم برنامه‌هایش متنوع و مفید باشد. بهتر است هزینه‌ی غذا را فاکتور بگیرید؛ هزینه‌های مهد کودک به تنهایی زیاد است!
غذای بیرون مشکلات زیادی برای سلامتی به وجود میاورد. ولی در کنار این مشکلات، هزینه‌اش هم کم نخواهد بود. برای کاهش این هزینه‌ها راهی ساده پیش رو دارید؛ استفاده از ظرف غذایی مثل این.
این ظرف غذا روی خود یک قمقمه هم دارد. همان طور که می‌خواهید غذای مورد علاقه فرزندتان در کیف‌اش باشد، نوشیدنی‌ مورد علاقه‌اش را هم می‌توانید در این قمقمه‌ی صورتی بریزید؛ نوشیدنی مثل شربت آبلیمو یا آبمیوه‌ی طبیعی. هرکاری بکنیم طعم و خاصیت آبمیوه‌ی طبیعی با هیچ چیز قابل قیاس نیست. این ظرف دو طبقه دارد؛ پس اگر بخواهید فرزندتان غذا را به همراه سالاد بخورد مشکلی نخواهید داشت. گنجایش این ظرف غذا به اندازه‌ی یک وعده‌ی کامل کودک است. رنگ صورتی این ظرف مثل اسباب‌بازی‌های کودک شاد و خالص است. البته جنس‌اش هم مثل اکثر اسباب‌بازی‌ها پلاستیک است تا وزن کیف زیاد نشود و کودک به زحمت نیافتد. جنس پلاستیک این ظرف را می‌توان بدون زحمت در مایکروفر قرار داد؛ بنابراین فرزندتان می‌تواند بقیه‌ی غذایش را در ظرف خودش بریزد تا هروقت دوست داشت تمام‌اش کند. یک قاشق و چنگال کوچولو هم در ظرف وجود دارد که به راحتی در دست کودک جای می‌گیرد.

  راهنمای خرید اینترنتی بطری مدل سه بعدی کد 002

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قمقمه و ظرف غذای کودک مدل توت فرنگی


ویژگی و مشخصات قمقمه و ظرف غذای کودک مدل توت فرنگی

تصاویر برای قمقمه و ظرف غذای کودک مدل توت فرنگی

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قمقمه و ظرف غذای کودک مدل توت فرنگی
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قمقمه و ظرف غذای کودک مدل توت فرنگی

برچسب های لازم برای قمقمه و ظرف غذای کودک مدل توت فرنگی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قمقمه و ظرف غذای کودک مدل توت فرنگی |
خرید اینترنتی قمقمه و ظرف غذای کودک مدل توت فرنگی |
مشخصات و قیمت قمقمه و ظرف غذای کودک مدل توت فرنگی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی قمقمه و ظرف غذای کودک مدل توت فرنگی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول