راهنمای خرید اینترنتی قیچی باغبانی برگر مدل ۱۰۵۰

راهنمای  خرید اینترنتی قیچی باغبانی برگر مدل ۱۰۵۰دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی قیچی باغبانی برگر مدل ۱۰۵۰ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

باغبانی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/باغبانی/قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی/

 

نقد و بررسی قیچی باغبانی برگر مدل ۱۰۵۰

محصول مورد نظر شما یعنی قیچی باغبانی برگر مدل ۱۰۵۰ در برند قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
هرس کردن گیاهان با استفاده از ابزارهایی نظیر انواع قیچی، چاقو، بیلچه و مواردی نظیر این، کار بسیار راحت‌تری است. در بسیاری از مواقع برش شاخه گیاهان، چیدن برگ‌های زاید، جابجا کردن خاک و حتی چیدن میوه یا محصول گیاه با استفاده از دست امکان‌پذیر نیست و ممکن است باعث آسیب دیدن گیاه شود. قیچی‌های باغبانی معمولی که طول آن‌ها غالبا از ۸ اینچ (۲۰ سانتی‌متر) بیشتر نیست، یکی از متداول‌ترین ابزارهایی هستند که هم در باغچه‌های خانگی و هم در باغ‌های بزرگ کاربرد فراوانی دارند. این ابزار دستی باید دارای تیغه‌هایی برنده و با عملکردی مناسب باشد تا کاربر در زمان کار دچار خستگی نگردد. شرکت «برگر» (Berger) آلمان نمونه‌های متعددی از قیچی‌های باغبانی را تولید کرده و این محصولات هرکدام تیغه‌های برنده‌ای دارند که عملکرد و راندمان کاری ابزار را بالا می‌برد. یکی از این قیچی‌ها مدل ۱۰۵۰ است. این قیچی دارای تیغه‌هایی فولادی است که سطح بالایی از کروم روی آن را پوشانده است. این موضوع قدرت برش، مقاومت تیغه و عمر قیچی را افزایش می‌دهد. وزن این مدل تنها ۲۵۵ گرم است. برگر که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کند، این محصول خود را هم با طول ۲۱.۵ سانتی‌متر و کیفیت بسیار بالایی تولید کرده است. از این قیچی برای هرس گیاهان باغ، باغچه و گل‌ها و گیاهان استفاده‌ی فراوانی می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی سیبک طبق کد 5 مناسب برای جیلی EC7

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قیچی باغبانی برگر مدل ۱۰۵۰


ویژگی و مشخصات قیچی باغبانی برگر مدل ۱۰۵۰

تصاویر برای قیچی باغبانی برگر مدل ۱۰۵۰

برچسب های لازم برای قیچی باغبانی برگر مدل ۱۰۵۰

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قیچی باغبانی برگر مدل ۱۰۵۰ |
خرید اینترنتی قیچی باغبانی برگر مدل ۱۰۵۰ |
مشخصات و قیمت قیچی باغبانی برگر مدل ۱۰۵۰ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی قیچی باغبانی برگر مدل ۱۰۵۰ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول