راهنمای خرید اینترنتی لاستیک خودرو رودستون مدل CP672 سایز ۲۲۵/۵۰R18- دو حلقه

راهنمای  خرید اینترنتی لاستیک خودرو رودستون مدل CP672 سایز ۲۲۵/۵۰R18- دو حلقهدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لاستیک خودرو رودستون مدل CP672 سایز ۲۲۵/۵۰R18- دو حلقه توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, لاستیک خودرو, لوازم مصرفی خودرو, لوازم یدکی خودرو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم مصرفی خودرو/لوازم یدکی خودرو/لاستیک خودرو/

 

نقد و بررسی لاستیک خودرو رودستون مدل CP672 سایز ۲۲۵/۵۰R18- دو حلقه

محصول مورد نظر شما یعنی لاستیک خودرو رودستون مدل CP672 سایز ۲۲۵/۵۰R18- دو حلقه در برند لاستیک خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
لاستیک رودستون ۲۲۵/۵۰R 18 گل CP672 عملکرد بسیار خوبی در تمامی شرایط آب و هوایی و جاده ای دارد. این لاستیک برای تمامی خودروهای سدان با عملکرد بالا و کوپه ها با رینگ ۱۸ اینچی بسیار مناسب است. البته این سایز لاستیک را بیشتر برای خودروهایی مثل هیوندای YF و کیا اپتیما به عنوان لاستیک جایگزین استفاده می کنند.
لاستیک CP672 آج چهار فصلی دارد که عملکرد بسیار خوبی را در تمامی شرایط آب و هوایی برای اتومبیل به وجود می آورد. این نوع آج باعث شده تا چسبندگی این لاستیک در مسیرهای خشک بسیار خوب باشد. همچنین به علت شیارهای پهن و عمیقی که روی آج این لاستیک قرار دارد آب را به راحتی کنار می زند. همچنین این ویژگی از خطر هیدروپلنینگ به خوبی جلوگیری می کند. و باعث می شود تا ایمنی شما به خوبی حفظ شود.
برای اینکه فرمان پذیری و پایداری اتومبیل در سرعت های بالا به خوبی حفظ شود قسمت مرکزی آج CP672 را به صورت پیوسته و پک پارچه طراحی کرده اند. که ترکیب آن با بلوک های کناری آج باعث شده تا این لاستیک در پیچ ها هندلینگ بسیار خوب داشته باشد.
از دیگر ویژگی ای لاستیک رودستون CP672 می توان با قابلیت ترمزگیری عالی، سواری نرم و راحت و طول عمر نسبتا خوب آج آن اشاره کرد. همچنین قیمت خوب نسب به ویژگی های آن را هم می تواند یکی دیگر از دلایلی باشد که می تواند باعث شود این لاستیک را تهیه کنید.
البته این لاستیک ضعف های مثل عملکرد ضعیف در برف و یخبندان شدید را دارد که این موضوع در بیشتر لاستیک های چهار فصل به چشم می خورد. همچنین در بزرگ راه های خارج از شهر و در سرعت های بالا کمی سر و صدا از آن می شنوید که زیاد هم آزار دهنده نیست.

  راهنمای خرید اینترنتی پودر پروتئین وی آی اس اس - 2000 گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لاستیک خودرو رودستون مدل CP672 سایز ۲۲۵/۵۰R18- دو حلقه


ویژگی و مشخصات لاستیک خودرو رودستون مدل CP672 سایز ۲۲۵/۵۰R18- دو حلقه

تصاویر برای لاستیک خودرو رودستون مدل CP672 سایز ۲۲۵/۵۰R18- دو حلقه

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لاستیک خودرو رودستون مدل CP672 سایز 225/50R18- دو حلقه

برچسب های لازم برای لاستیک خودرو رودستون مدل CP672 سایز ۲۲۵/۵۰R18- دو حلقه

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لاستیک خودرو رودستون مدل CP672 سایز ۲۲۵/۵۰R18- دو حلقه |
خرید اینترنتی لاستیک خودرو رودستون مدل CP672 سایز ۲۲۵/۵۰R18- دو حلقه |
مشخصات و قیمت لاستیک خودرو رودستون مدل CP672 سایز ۲۲۵/۵۰R18- دو حلقه |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لاستیک خودرو رودستون مدل CP672 سایز ۲۲۵/۵۰R18- دو حلقه رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول