راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ اچ پی پاویلیون ۱۵

راهنمای  خرید اینترنتی لپ تاپ اچ پی پاویلیون ۱۵دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ اچ پی پاویلیون ۱۵ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, لپ تاپ, لپ تاپ و الترابوک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لپ تاپ/لپ تاپ و الترابوک/

 

نقد و بررسی لپ تاپ اچ پی پاویلیون ۱۵

محصول مورد نظر شما یعنی لپ تاپ اچ پی پاویلیون ۱۵ در برند لپ تاپ و الترابوک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شرکت Hewlett Packard معروف به HP دستگاه جدیدی به خط تولید سری پانزده اینچی لپ‌تاپ‌های خود موسوم به Pavilion اضافه کرد. در ساخت این دستگاه که مانند سری‌های قبلی خود تغییر ظاهری خاصی نداشته غالبا از پلاستیک استفاده شده که مقاومت خوبی در برابر پیچش و فشار از خود نشان می‌دهد. سطح دستگاه مات است و به کمک شیارهای ریزی که روی آن قرار دارد، در مقابل جذب چربی اثر انگشت و گرد و غبار مقاومت خوبی نشان می‌دهد. شرکت HP در تولید این سری از دستگاه‌هایش تنوع رنگ را هدف قرار داده؛ لپ تاپ HP Pavilion سری P در چهار رنگ اصلی سفید، مشکی، فیروزه‌ای و قرمز تولید و عرضه شده است. از لحاظ اتصالات و پورت‌ها، شما می توانید دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، پورت شبکه Ethernet و پورت HDMI را مشاهده کنید. جک ۳.۵ میلی‌متری و درایو نوری برای این دستگاه تعبیه شده است. ایرادی که در این بخش می‌توان به این سری از لپ‌تاپ‌های HP وارد آورد، نداشتن پورت VGA و سرعت پورت شبکه LAN محدود به ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه است. این دستگاه برای ارتباطات بی‌سیم از بلوتوث نسل چهارم و شبکه Wi-Fi با استاندارد ۸۰۲.۱۱b/g/n استفاده می‌کند. کلیدهای کیبورد بزرگ و به شکل جزیره ای در کنار هم قرار گرفته‌اند. یکی از ویژگی‌های لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی وجود کلیدهای Num-Luck است که کمک زیادی به برنامه نویسان، حساب‌داران و همه کسانی که از اعداد روی کیبورد استفاده می‌کنند، می‌دهد. تاچ پد هم کاملا بزرگ بوده و از حساسیت مناسبی برخورده است. فضای استراحت دست‌ها بزرگ و حالت ارگونومیک دارد. همین باعث می‌شود تا در هنگام انجام تایپ‌های طولانی، مچ دست‌ها خسته نشود. در بالای کیبورد بلندگوهای قدرتمند ساخت شرکت JBL قرار دارند که تماشای فیلم و گئش دادن به موسیقی را بسیار لذت‌بخش می کنند. تمامی مدل‌های سال ۲۰۱۴ این محصول از پردازنده‌های مرکزی نسل چهارم شرکت اینتل موسوم به Haswell و مدل‌های ۲۰۱۵ آن با نسل پنجم با نام Broadwell تولید شده‌اند. پردازشگر گرافیکی هم از نسل هشتم شرکت انویدیا است. در مجموع سری P لپ‌تاپ‌های HP، دستگاه‌های مالتی مدیای قدرتمندی هستند که می‌توانند به راحتی جایگزین کامپیوترهای دسکتاپ که فضای زیادی را اشغال می‌کنند باشند.

  راهنمای خرید اینترنتی پانچ طرح شاپرک

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ اچ پی پاویلیون ۱۵


ویژگی و مشخصات لپ تاپ اچ پی پاویلیون ۱۵

تصاویر برای لپ تاپ اچ پی پاویلیون ۱۵

برچسب های لازم برای لپ تاپ اچ پی پاویلیون ۱۵

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ اچ پی پاویلیون ۱۵ |
خرید اینترنتی لپ تاپ اچ پی پاویلیون ۱۵ |
مشخصات و قیمت لپ تاپ اچ پی پاویلیون ۱۵ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ اچ پی پاویلیون ۱۵ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول