راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ اچ پی ۳۵۰ G1

راهنمای  خرید اینترنتی لپ تاپ اچ پی ۳۵۰ G1دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ اچ پی ۳۵۰ G1 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, لپ تاپ, لپ تاپ و الترابوک | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کالای دیجیتال/لپ تاپ/لپ تاپ و الترابوک/

 

نقد و بررسی لپ تاپ اچ پی ۳۵۰ G1

محصول مورد نظر شما یعنی لپ تاپ اچ پی ۳۵۰ G1 در برند لپ تاپ و الترابوک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
به‌عنوان یکی از پیشروهای صنعت تولید کامپیوترهای شخصی، لپ‌تاپ‌های ساخت کمپانی HP، به‌خصوص لپ‌تاپ‌های اداری/مهندسی این کمپانی، همواره جزو برترین‌ و باکیفیت‌ترین‌های بازار بوده‌اند. مدل ۳۵۰ که جزو لپ‌تاپ‌های اداری و نیمه‌حرفه‌ای این کمپانی محسوب می‌شود، در حقیقت یک لپ‌تاپ رده‌ی کاربری عمومی با تعدادی از قابلیت‌های لپ‌تاپ‌های اداری است. همانند مدل حرفه‌ای‌تر ProBook 450، مدل ۳۵۰ نیز به یک صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی با روکشی مات مجهز شده که دقت بسیار مرسوم ۷۶۸×۱۳۶۶ را ارائه می‌دهد. متاسفانه، برخلاف اکثر لپ‌تاپ‌های اداری/مهندسی HP، مدل ۳۵۰ از بدنه‌ای تماما فلزی استفاده نمی‌کند و اکثر قسمت‌های بدنه از پلاستیک و پلی کربنات ساخته شده‌اند که خوشبختانه به لطف بهره‌گیری از روکشی مات، مقاومت خوبی در برابر جذب گردوغبار، اثرانگشت و چربی دست از خود نشان می‌دهند. این لپ‌تاپ‌ نزدیک به ۲۳ میلی‌متر ضخامت داشته و وزنی معادل ۲.۳ کیلوگرم دارند که برای یک لپ‌تاپ ۱۵ اینچی کاملا مناسب است، بنابراین مشکل خاصی بابت جابجایی و حمل‌ونقل آن‌ نخواهید داشت. ازلحاظ امکانات ارتباطی، سری ۳۵۰ تقریبا کامل‌اند. سه عدد پورت USB (که دوتای آن‌ها از نوع USB 3.0 است)، خروجی‌های تصویری VGA و HDMI، پورت شبکه‌ی Gigabit LAN، ورودی و خروجی صوتی و یک کارت‌خوان SD بر روی لبه‌های این دستگاه قرار گرفته‌اند. به‌علاوه، این لپ‌تاپ به حسگر اثرانگشت نیز مجهز شده است که یک امکان امنیتی بسیار خوب برای آن محسوب می‌گردد. کیبورد جزیره‌ای قرار داده شده بر روی مدل ۳۵۰ کاملا مشابه کیبورد مدل حرفه‌ای‌تر ProBook 450 است و کیبوردی عالی محسوب می‌گردد. کلیدها ابعاد استاندارد و بزرگی دارند و فاصله‌ی بین آن‌ها نیز مناسب است. این مورد در کنار آستانه و عمق بسیار خوب کلیدها باعث می‌شود تا بتوانید با کیبورد ۳۵۰ با سرعت بالا و با خطاهای بسیار کم، تایپ نمایید.

  راهنمای خرید اینترنتی رم دسکتاپ DDR4 تک کاناله 3200 مگاهرتز CL22 اپیسر مدل AS16GGB32 ظرفیت 16 گیگابایت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ اچ پی ۳۵۰ G1


ویژگی و مشخصات لپ تاپ اچ پی ۳۵۰ G1

سری پردازنده
Core i7
محدوده سرعت پردازنده
تا ۲.۰GHz
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
۷۵۰ گیگابایت
نوع حافظه داخلی
هارد دیسک
سازنده پردازنده گرافیکی
AMD
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
۲GB
اندازه صفحه نمایش
۱۵.۶ اینچ
نوع صفحه نمایش
TFT LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش
HD|1366×768
صفحه نمایش مات
بله
صفحه نمایش لمسی
خیر
کیبورد با نور پس زمینه
ندارد
حسگر اثر انگشت
دارد
مودم
فاقد مودم
شبکه بی سیم Wi-Fi
دارد
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
دارد
پورت Thunderbolt
ندارد
پورت Serial
ندارد
پورت USB 4.0
ندارد
نوع باتری
۴ سلولی

تصاویر برای لپ تاپ اچ پی ۳۵۰ G1

برچسب های لازم برای لپ تاپ اچ پی ۳۵۰ G1

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ اچ پی ۳۵۰ G1 |
خرید اینترنتی لپ تاپ اچ پی ۳۵۰ G1 |
مشخصات و قیمت لپ تاپ اچ پی ۳۵۰ G1 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ اچ پی ۳۵۰ G1 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی باتری نیم قلمی قابل شارژ هیوندای مدل MH1 بسته 2 عددی