راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل V15 Nitro VN7-571G-76JX

راهنمای  خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل V15 Nitro VN7-571G-76JXدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل V15 Nitro VN7-571G-76JX توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, لپ تاپ, لپ تاپ و الترابوک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لپ تاپ/لپ تاپ و الترابوک/

 

نقد و بررسی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل V15 Nitro VN7-571G-76JX

محصول مورد نظر شما یعنی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل V15 Nitro VN7-571G-76JX در برند لپ تاپ و الترابوک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شرکت ایسر با تولید دستگاه Aspire V15 Nitro توانست ترکیبی از عملکرد و ارگونومی را به بهترین شکل نمایش دهد. این لپ‌تاپ می‌تواند به راحتی نیازهای روزمره هر فردی را برآورده کرده و بازی‌های به‌روز کامپیونری را هم با کیفیت و روان اجرا کند. همچنین طراحی داخلی دستگاه به صورتی است که حداقل صدای گردش فن‌ها از آن به گوش می‌رسد و بدنه هم گرمای زیادی تولید نمی‌کند.عمر باتری هم نسبت به دستگاه‌های مالتی مدیای گران قیمت مناسب بوده و کاربر را نا امید نمی‌کند. در کنار طول شارژدهی بالا، با کیبورد ارگونومیک جزیره‌ای و کلیدهای بزرگ آن به همراه نور پس‌زمینه می‌تواند عمل تایپ را کاملا لذت‌بخش کند. صفحه‌ی نمایش دارای روکش مات بوده که برای افرادی که در محیط‌های بیرون و نور مستقیم نیاز به کار با لپ‌تاپ دارند، یک موهبت محسوب می‌شود؛ زیرا باعث جلوگیری از انعکاس نور شده و به راحتی می‌توان تصاویر را در صفحه‌ی نمایش مشاهده کرد. با وجود ضخامت نسبتا کم ۲۴ میلی‌متری، سخت‌افزار قدرتمندی درون شاسی این لپ‌تاپ جای داده شده است. بدنه تماما از جنس پلاستیک مشکی مات بوده که در برابر جذب گرد و خاک و اثر انگشت مقاومت بالایی نشان می‌دهد. از نظر تعدد درگاه‌های ارتباطی، در این دستگاه گزینه‌های زیادی مشاهده نخواهید کرد. سه عدد پورت USB3.0 به همراه پورت HDMI و پورت شبکه Ethernet گیگابیتی تنها درگاه‌های فیزیکی ارتباطی روی لبه سمت راست دستگاه هستند. برای ارتباطات بی‌سیم هم بلوتوث نسل چهارم به همراه شبکه Wi-Fi با استاندارد ۸۰۲.۱۱b/g/n برای Aspire V15 Nitro در نظر گرفته شده است. این لپ‌تاپ با قدرت پردازش بالایی که دارد به کاربر اکان می‌دهد تا غیر از انجام امور روزمره مثل تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و مرورگری اینترنت، برای محاسبات سنگین، تدوین فیلم یا عکس و انجام بازی هم روی آن حساب کند. در مجموع Aspire V15 Nitro یک لپ‌تاپ مالتی مدیای کامل است که ارزش خرید بالایی دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل B-186 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A02S

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل V15 Nitro VN7-571G-76JX


ویژگی و مشخصات لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل V15 Nitro VN7-571G-76JX

تصاویر برای لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل V15 Nitro VN7-571G-76JX

برچسب های لازم برای لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل V15 Nitro VN7-571G-76JX

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل V15 Nitro VN7-571G-76JX |
خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل V15 Nitro VN7-571G-76JX |
مشخصات و قیمت لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل V15 Nitro VN7-571G-76JX |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل V15 Nitro VN7-571G-76JX رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول