راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی دل مدل G7 7500

راهنمای  خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی دل مدل G7 7500دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی دل مدل G7 7500 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, لپ تاپ, لپ تاپ و الترابوک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لپ تاپ/لپ تاپ و الترابوک/

 

نقد و بررسی لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی دل مدل G7 7500

محصول مورد نظر شما یعنی لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی دل مدل G7 7500 در برند لپ تاپ و الترابوک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سری G از لپ‌تاپ‌های شرکت دل مدتی‌ست که به بازار عرضه شده و مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته است. این لپ‌تاپ‌ها برای کاربری گیمینگ و کاربردهای گرافیکی و تدوین طراحی شده‌اند و سخت‌افزارهای قوی و امکانات متعددی که در این سری به کار رفته است پاسخگوی نیاز کاربران برای استفاده‌های حرفه‌ای خواهد بود. استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها قرار دادن آخرین مدل‌های پردازنده و کارت‌های گرافیک قدرتمند مجزا در این سری از لپ‌تاپ‌ها، تجربه‌ی بازی را برای گیمرهای حرفه‌ای و به نوعی یک استودیوی تدوین قابل حمل و نقل ملموس و واقعی‌تر رقم خواهد زد. یکی از مدل‌های این سری «G7 7500» نام دارد. صفحه‌نمایش این مدل اندازه‌ی دقیق ۱۵.۶ اینچی دارد و به پنل IPS با وضوح UHD در رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ و روکش مات مجهز شده است. این صفحه‌‌نمایش باکیفیت، نمونه‌ای ایده‌آل برای گیمرها محسوب می‌شود که می‌توان ساعت‌ها بدون خستگی چشم به آن نگاه کرد. این لپ‌تاپ با وزن ۲.۵۶ کیلوگرمی، اندازه‌ی معقول و خوبی نسبت به رقبای خود دارد که برای جابه‌جایی دائمی هم مناسب است. کیبورد جزیره‌ای مجهز به نور پس‌زمینه، تاچ‌پد یک‌تکه‌ی بزرگ با حساسیت بالا و تنوع خوب پورت‌ها از جمله امکانات این محصول هستند؛ دل در پیکره‌بندی این لپ‌تاپ حرفه‌ای خود از پردازنده‌ی مرکزی قدرتمند Core i9 10885H اینتل، پردازشگر گرافیکی NVIDIA RTX 2070 با ۸ گیگابایت حافظه‌ اختصاصی و ۳۲ گیگابایت رم از نوع DDR4 استفاده کرده است که هنگام اجرای بازی‌های روز، سرعت و کارایی بالایی از خود نشان می‌دهند. حافظه‌ی داخلی هم از یک حافظه ۱ ترابایتی از نوع SSD تشکیل شده است که ظرفیت مناسبی برای ذخیره‌ی انواع فایل‌های حجیم و پرسرعت را هم‌زمان ارائه می‌دهد. باتری این لپ‌تاپ از نوع شش سلولی است و بین۶ تا ۷ ساعت شارژدهی خواهد داشت.

  راهنمای خرید اینترنتی ست 21 تیکه سماور و منقل ذغالی برنجی مدل قلم زنی کد 2598

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی دل مدل G7 7500


ویژگی و مشخصات لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی دل مدل G7 7500

تصاویر برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی دل مدل G7 7500

برچسب های لازم برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی دل مدل G7 7500

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی دل مدل G7 7500 |
خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی دل مدل G7 7500 |
مشخصات و قیمت لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی دل مدل G7 7500 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی دل مدل G7 7500 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول