راهنمای خرید اینترنتی لگو سری Star Wars مدل Destroyer کد ۱۰۲۲۱

راهنمای  خرید اینترنتی لگو سری Star Wars مدل Destroyer کد ۱۰۲۲۱دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لگو سری Star Wars مدل Destroyer کد ۱۰۲۲۱ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, پازل و ساختنی, ساختنی, سرگرمی و آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/پازل و ساختنی/ساختنی/

 

  راهنمای خرید اینترنتی شومیز دخترانه کد A002

“>

نقد و بررسی لگو سری Star Wars مدل Destroyer کد ۱۰۲۲۱

محصول مورد نظر شما یعنی لگو سری Star Wars مدل Destroyer کد ۱۰۲۲۱ در برند ساختنی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

دنیای اسباب‌بازی دنیای بسیار بزرگی بوده که برای همه نوع رده‌ی سنی و هر نوع سلیقه‌ای وسیله و حرفی برای گفتن دارد. شرکت‌های بزرگی در این زمینه با یکدیگر در حال رقابت هستند که از بین این‌ها می‌توان به شرکت «Lego» اشاره بسیار خاصی داشت. شرکت Lego یکی از قوی‌ترین و پر محصول‌ترین شرکت‌های ساخت اسباب‌بازی بوده که با طرح‌های مختلف نظر کودکان و بزرگسالان را به خود جلب کرده است. از سری لگوهای پر طرفدار این شرکت می‌توان به استار وارز مدل Destroyer اشاره داشت. این سفینه‌ی بسیار بزرگ مربوط به جنگ ستارگان بوده که اکثر کاربران به آن آشنایی دارند. سفینه در جنگ ستارگان به دو دسته خوب و بد تقسیم می‌شود که این سفینه مربوط به آدم بدهاست. این سفینه به علت بزرگ‌بودن و دشواری در ساخت، برای نوجوانان و افراد بالای ۱۶ سال در نظر گرفته شده است. این سفینه بسیار شیک دارای ۳۱۵۲ قطعه بوده که به ظاهر بسیار زیاد است و قابلیت‌های فراوانی می‌خواهد. از معایب این محصول می‌توان به نداشتن قابلیت حرکت در آن اشاره کرد. این سفینه به علت بزرگ‌بودن بیشتر برای ماکت و دکور طراحی شده و قابلیت جابه‌جایی زیادی را ندارد. ابعاد بسته بندی این محصول ۱۸x75x47 سانتی‌متر بوده که نسبتا بزرگ است. در داخل این بسته‌بندی پایه‌هایی قرار دارد که سفینه بر روی آن قرار می‌گیرد و به حالت ماکت در می‌آید. طول این سفینه بعد از ساخته‌شدن به ۱۲۴۴ میلی‌متر می‌رسد. در داخل بسته‌ی این سفینه ۵ آدمک از کاراکترهای جنگ ستارگان وجود دارد که همگی در سری آدم‌های بد قرار دارند. در کنار این سفینه‌ی بسیار بزرگ یک عدد سفینه‌ی کوچک هم برای جست‌وجو و جاسوسی وجود دارد که از سفینه جدا شده و قابلیت حمل شدن را داراست. این لگو از لحاظ قطعات بسیار زیاد است؛ اما بعد از ساختن آن بسیار لذت خواهید برد؛ چون برترین برند و بهترین سفینه را خواهید داشت. در کنار این بررسی‌ها باید این را هم بدانید که این سفینه برای بازی ساخته نشده و فقط به حالت ماکت می‌توان از دیدن آن لذت برد.

  راهنمای خرید اینترنتی کارتریج میکرونیدلینگ مدل 12 سوزنه بسته 5 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لگو سری Star Wars مدل Destroyer کد ۱۰۲۲۱


ویژگی و مشخصات لگو سری Star Wars مدل Destroyer کد ۱۰۲۲۱

سری
جنگ ستارگان
رده سنی
نوجوان
قابلیت حرکت توسط موتور الکتریکی
ندارد
خطر بلعیدن
دارد

تصاویر برای لگو سری Star Wars مدل Destroyer کد ۱۰۲۲۱

برچسب های لازم برای لگو سری Star Wars مدل Destroyer کد ۱۰۲۲۱

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لگو سری Star Wars مدل Destroyer کد ۱۰۲۲۱ |
خرید اینترنتی لگو سری Star Wars مدل Destroyer کد ۱۰۲۲۱ |
مشخصات و قیمت لگو سری Star Wars مدل Destroyer کد ۱۰۲۲۱ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لگو سری Star Wars مدل Destroyer کد ۱۰۲۲۱ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول