راهنمای خرید اینترنتی ماشین اصلاح موی سر و صورت پروموزر مدل MZ-9825

راهنمای  خرید اینترنتی ماشین اصلاح موی سر و صورت پروموزر مدل MZ-9825دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماشین اصلاح موی سر و صورت پروموزر مدل MZ-9825 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اصلاح موی سر, زیبایی و سلامت, لوازم شخصی برقی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم شخصی برقی/اصلاح موی سر/

 

نقد و بررسی ماشین اصلاح موی سر و صورت پروموزر مدل MZ-9825

محصول مورد نظر شما یعنی ماشین اصلاح موی سر و صورت پروموزر مدل MZ-9825 در برند اصلاح موی سر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ماشین‌های اصلاحی که مخصوص اصلاح موی سر ساخته می‌شوند، باید موتور قدرتمندی داشته باشند؛ زیرا موهای سر ضخیم بوده و نسبت به صورت و بدن تراکم بیشتری دارند. ماشین اصلاح MZ-9825 ساخت شرکت نام آشنای «پروموزر» با داشتن موتور لرزشی فوق العاده قوی و دو سرعته (۵۲۰۰ و ۶۰۰۰) و در عین حال کم صدا ، مناسب استفاده برای اصلاح موهای ضخیم است. تیغه‌ی ماشین اصلاح از جنس کربن استیل است که در برابر زنگ‌زدگی مقاوم بوده و مشکلی برای پوست های حساس ایجاد نمی کند. به کمک این تیغه می‌توان موهای سر را در اندازه‌های ۱ تا ۳.۵ میلی‌متر کوتاه کرد. در کنار دستگاه، اهرم تنظیم لغزشی قرار دارد که به کمک این اهرم می‌توان به‌ راحتی فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر داد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد. هنگامی که این اهرم به پایین فشار داده می‌شود، طول برش تیغه‌ها افزایش می‌یابد و وقتی در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند.این محصول از باتری پر قدرت ۲۰۰۰ میلی آمپری بهره می برد که با ۳ ساعت شارژ میتوان به مدت ۱۶۰ دقیقه از آن استفاده نمود. همچنین یک چراغ LED جهت اطلاع از زمان نیاز به شارژ بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف ۴ عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش ۳،۶،۱۰،۱۳ میلی‌متر ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند. داخل جعبه شانه، برس تمیزکننده،روغن و آداپتور شارژ نیز قرار داده شده است. تیغه‌های ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با بازکردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید.تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار باید از روغن شرکت پروموزر که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند.

  راهنمای خرید اینترنتی شیر پاک کن لورآل مدل FINE FLOWERS MILK حجم 400 میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماشین اصلاح موی سر و صورت پروموزر مدل MZ-9825


ویژگی و مشخصات ماشین اصلاح موی سر و صورت پروموزر مدل MZ-9825

تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه
کربن استیل
قابلیت اصلاح با شماره صفر
ندارد
خط زن
ندارد
تیغه های خود تیز شونده
دارد
ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش)
ندارد
قابلیت شستشو
ندارد
سر قابل شستشو
دارد
طراحی ارگونومیک
دارد
استند شارژ
ندارد
منبع شارژ
آداپتور برق
درپوش محافظ
دارد
روغن
دارد
برس تمیز کننده
دارد
کیف نگهداری
ندارد

تصاویر برای ماشین اصلاح موی سر و صورت پروموزر مدل MZ-9825

برچسب های لازم برای ماشین اصلاح موی سر و صورت پروموزر مدل MZ-9825

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماشین اصلاح موی سر و صورت پروموزر مدل MZ-9825 |
خرید اینترنتی ماشین اصلاح موی سر و صورت پروموزر مدل MZ-9825 |
مشخصات و قیمت ماشین اصلاح موی سر و صورت پروموزر مدل MZ-9825 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماشین اصلاح موی سر و صورت پروموزر مدل MZ-9825 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول