راهنمای خرید اینترنتی ماشین بازی جادا مدل ۱۹۹۹ Chevy Silverado Dooley

راهنمای  خرید اینترنتی ماشین بازی جادا مدل ۱۹۹۹ Chevy Silverado Dooleyدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماشین بازی جادا مدل ۱۹۹۹ Chevy Silverado Dooley توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, ماشین, ماشین، هواپیما و قطار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/ماشین، هواپیما و قطار/ماشین/

 

  راهنمای خرید اینترنتی شیردوش دستی و مکانیکی وی مدل 752

“>

نقد و بررسی ماشین بازی جادا مدل ۱۹۹۹ Chevy Silverado Dooley

محصول مورد نظر شما یعنی ماشین بازی جادا مدل ۱۹۹۹ Chevy Silverado Dooley در برند ماشین می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

یکی از سرگرمی‌های محبوب دنیای کودکی و نوجوانی بازی با ماشین‌های اسباب بازی است. کشیدن ماشین با یک نخ و حرکت دادن آن با دست یکی از علاقه‌مندی‌های دوران خردسالی هر فردی است. حال اگر این ماشین‌ها نمونه واقعی هم داشته باشند و بسیار شبیه به نمونه واقعی خود باشند از جذابیت بیشتری برخوردارند. ماشین‌هایی که علاوه بر کودکان طرفداران زیادی دارند مثل افرادی که کلکسیونر هستند یا اینکه دوست دارند ماکتی از مدل ماشین مورد علاقه خود در مقیاس کوچک‌تر داشته باشند. کمپانی Jada در سال ۱۹۹۹ در شهر صنعتی کالیفرنیا پایه ریزی شد. این شرکت به ساخت ماشین‌های دایکست مدل و ماشین‌های کنترلی می‌پردازد. در حال حاضر، این شرکت در حال حاضر ۲۳ سری مختلف از محصولات را که شامل بیش از هزار نوع مختلف می‌شود، تولید می‌کند. گستره این محصولات شامل بسیاری از خودروهای کلاسیک، سوپر اسپرت، امریکن ماسل و… می‌شود. ماکت ماشین Jada مدل ۱۹۹۹ Chevy Silverado Dooley از سری ماشین‌های اسباب بازی این کارخانه است. جنس این ماشین از پلاستیک با رنگ ثابتو فلز قالب‌کاری شده به روش دایسکت است. Diecast یکی از روش‌های قالب‌گیری ریخته گری است که برای ساخت قطعاتی از جنس آلومینیوم دارای ضخامت یکنواخت بین ۵ تا ۱۵ میلیمتر از این روش استفاده می‌شود. در روش دایکست آلومینیوم مذاب با فشار بالا داخل قالب تزریق می‌شود که از مزایای آن می‌توان به تولید قطعات با کیفیت سطحی بالا و تیراژ بالا نام برد. طول این ماشین ۲۳ سانتی‌متر و وزن ۸۹۰ گرم است که در مقیاس ۱به ۲۴ نسبت به نمونه واقعی خود ساخته شده است. کاپوت و درهای این ماشین قابلیت باز و بسته شدن را دارند. این ماشین اسباب بازی برای رده سنی ۸سال به بالا مناسب است.

  راهنمای خرید اینترنتی ماشین بازی هات ویلز مدل 64chevy nova wagon

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماشین بازی جادا مدل ۱۹۹۹ Chevy Silverado Dooley


ویژگی و مشخصات ماشین بازی جادا مدل ۱۹۹۹ Chevy Silverado Dooley

تصاویر برای ماشین بازی جادا مدل ۱۹۹۹ Chevy Silverado Dooley

برچسب های لازم برای ماشین بازی جادا مدل ۱۹۹۹ Chevy Silverado Dooley

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماشین بازی جادا مدل ۱۹۹۹ Chevy Silverado Dooley |
خرید اینترنتی ماشین بازی جادا مدل ۱۹۹۹ Chevy Silverado Dooley |
مشخصات و قیمت ماشین بازی جادا مدل ۱۹۹۹ Chevy Silverado Dooley |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماشین بازی جادا مدل ۱۹۹۹ Chevy Silverado Dooley رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول