راهنمای خرید اینترنتی مانیتور فیلیپس مدل BDM4350UC سایز ۴۳ اینچ

راهنمای  خرید اینترنتی مانیتور فیلیپس مدل BDM4350UC سایز ۴۳ اینچدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مانیتور فیلیپس مدل BDM4350UC سایز ۴۳ اینچ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, نمایشگر (مانیتور) | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/نمایشگر (مانیتور)/

 

نقد و بررسی مانیتور فیلیپس مدل BDM4350UC سایز ۴۳ اینچ

محصول مورد نظر شما یعنی مانیتور فیلیپس مدل BDM4350UC سایز ۴۳ اینچ در برند نمایشگر (مانیتور) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
مانیتور مدل BDM4350UC دارای رزولوشن ۴K یا Ultra HD است که با ۳۸۴۰  پیکسل افقی و ۲۱۶۰ پیکسل عمودی، تصاویر را طبیعیتر و با جزئیات بیشتری جلوه میدهد. نوع پنل آن IPS است و از تکنولوژی پیشرفتهای استفاده میکند که به شما زاویه دید عریض ۱۷۸/۱۷۸ درجه میدهد. بدین ترتیب قادر خواهید بود که نمایشگر را تقریبا از هر زاویهای ببینید. تصاویر فوقالعاده این نمایشگر همراه با رنگهای زنده، آن را به گزینهای ایدهآل هم برای کاربردهای معمول و هم برای کاربردهای حرفه ای تبدیل کرده است.با استفاده از قابلیت SmartImage میتوانید براساس کاربردتان، مدهای مختلف را انتخاب کرده و عملکرد نمایشگر خود را بهینه کنید. این قابلیت، کنتراست، وضوح و رنگ تصویر را براساس نوع استفاده شما تنظیم می کند. تکنولوژی MultiView در این نمایشگر ۴K شما را قادر میسازد که تا ۴ سیستم مختلف را به مانیتور وصل کرده و تصویر هر کدام را با رزولوشن Full HD تماشا کنید که مناسب برای اتاقهای کنترل دوربینهای مداربسته هستند.. می‌توانید دو دستگاه نوت بوک را به مانیتور وصل کرده و هم‌زمان با آن‌ها کار کنید یا با استفاده از مد PIP، در حین انجام کارهای کامپیوتری، مسابقه فوتبال دلخواه‌تان را از طریق گیرنده دیجیتال در گوشه‌ای از صفحه دنبال کنید.تغییرات دائمی نور و رنگ در صفحه‌های LCD مشکل رایجی است. مد SmartUniformity فیلیپس روشنایی یکنواختی در صفحه ایجاد می‌کند که برای کارهایی چون عکاسی، طراحی و چاپ، ضروری است. انتخاب این مد، یکپارچگی نور در صفحه را به بالای ۹۵% می‌رساند. تکنولوژی Flicker-free استفاده شده در این محصول لرزش صفحه نمایش را کاهش داده و خستگی چشم کمتری برای کاربر ایجاد می‌کند. دارا بودن پورت‌های متعدد، USB 3.0 و اسپیکرهای داخلی قوی از دیگر ویژگی‌های این مدل از مانیتورهای فیلیپس است.

  راهنمای خرید اینترنتی انبر سالاد الگانت مدل دسته سیلیکونی کد 407

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مانیتور فیلیپس مدل BDM4350UC سایز ۴۳ اینچ


ویژگی و مشخصات مانیتور فیلیپس مدل BDM4350UC سایز ۴۳ اینچ

نوع پنل
IPS
نور پس‌زمینه
WLED
رزولوشن
۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل
محدوده زمان پاسخ‌گویی
سه تا شش میلی‌ثانیه
نوع مانیتور
طراحی و ادیت
پورت VGA یا D-Sub
دارد
تعداد پورت VGA یا D-Sub
یک عدد
تعداد پورت USB
چهار عدد
تعداد پورت HDMI
یک عدد
Display Port
دارد
ورودی صدا
دارد
Wireless Display
ندارد
خروجی هدفون
دارد
بلندگو (اسپیکر)
دارد
وب کم
ندارد

تصاویر برای مانیتور فیلیپس مدل BDM4350UC سایز ۴۳ اینچ

برچسب های لازم برای مانیتور فیلیپس مدل BDM4350UC سایز ۴۳ اینچ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مانیتور فیلیپس مدل BDM4350UC سایز ۴۳ اینچ |
خرید اینترنتی مانیتور فیلیپس مدل BDM4350UC سایز ۴۳ اینچ |
مشخصات و قیمت مانیتور فیلیپس مدل BDM4350UC سایز ۴۳ اینچ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مانیتور فیلیپس مدل BDM4350UC سایز ۴۳ اینچ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول