راهنمای خرید اینترنتی ماوس بی‌سیم ای پوینت مدل T1 Touch

راهنمای  خرید اینترنتی ماوس بی‌سیم ای پوینت مدل T1 Touchدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماوس بی‌سیم ای پوینت مدل T1 Touch توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, ماوس (موشواره) | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/ماوس (موشواره)/

 

  راهنمای خرید اینترنتی کاور کد j5prm-5 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ GALAXY J5 PRIME

“>

نقد و بررسی ماوس بی‌سیم ای پوینت مدل T1 Touch

محصول مورد نظر شما یعنی ماوس بی‌سیم ای پوینت مدل T1 Touch در برند ماوس (موشواره) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

ماوس‌ها یکی از ابزارهای قدیمی کنترل کامپیوترهای شخصی هستند که بدون وجود آن‌ها، تجربه‌ی کاربری شیرین و لذت‌بخش کامیپوتر برای خیلی از افراد، به عذابی دردناک تبدیل می‌شود. تصور کنید مرور صفحات اینترنتی بدون دراختیارداشتن ماوس تا چه اندازه غیرقابل‌تحمل خواهد بود. ماوس‌های کامپیوتر با وجود اینکه بیش از ۵۰ سال از عمرشان می‌گذرد، هنوز هم از همان فرم ساختاری ماوس‌های اولیه بهره می‌برند. شاید آقای داگلاس انگلبارت (Douglas Engelbart) در زمان اختراع اولین ماوس، کارش را آن‌قدر خوب انجام داده ‌بود که دیگر کسی نمی‌توانست بهتر از او این کار را انجام دهد یا حداقل آن را بهبود بخشد.
ماوس‌های کامپیوتر برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند: کاربردهای صنعتی، مهندسی، آموزشی، انجام کارهای اداری، بازی و … . چیزی که در این بین و در تمام کاربردها مشترک است، نیاز به وجود این ابزار کوچک و ضروری است. ماوس «T1 Touch» محصول شرکت «اپوینت» (Apoint) است که به‌وسیله‌ی یک دانگل (Dongle) فرستنده/گیرنده ۲.۴ گیگاهرتزی و از طریق پورت USB به کامپیوتر وصل می‌شود. T1 Touch تنها در رنگ‌ مشکی ارایه شده ‌است. حسگر این ماوس از نوع اپتیکال (نوری) بوده و دارای دقت ۱۰۰۰ دی‌پی‌آی (DPI) است که برای مصارف اداری و خانگی و انجام کارهای روزمره مناسب ارزیابی می‎شود. پلاستیک استفاده‌شده در بدنه‌ی این محصول، کیفیت قابل‌قبولی دارد و مشابه سایر محصولات عادی موجود در بازار است. این ماوس از اکثر نسخه‌های سیستم‌عامل‌ ویندوز (Windows) و مک (Mac) پشتیبانی می‌کند و می‌توان با خیالی نسبتا راحت، مدت‌ها با آن کار کرد. قیمت مناسب و کارکرد قابل‌قبول و بی‌سیم‌بودن از دلایل قانع‌کننده‌ای هستند که می‌توان برای خرید این ماوس در نظر داشت.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور کد E5523 مناسب برای تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite 2021 T225

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماوس بی‌سیم ای پوینت مدل T1 Touch


ویژگی و مشخصات ماوس بی‌سیم ای پوینت مدل T1 Touch

تصاویر برای ماوس بی‌سیم ای پوینت مدل T1 Touch

برچسب های لازم برای ماوس بی‌سیم ای پوینت مدل T1 Touch

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماوس بی‌سیم ای پوینت مدل T1 Touch |
خرید اینترنتی ماوس بی‌سیم ای پوینت مدل T1 Touch |
مشخصات و قیمت ماوس بی‌سیم ای پوینت مدل T1 Touch |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماوس بی‌سیم ای پوینت مدل T1 Touch رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول