راهنمای خرید اینترنتی ماوس مخصوص بازی MMO ریزر مدل Naga Epic Chroma

راهنمای  خرید اینترنتی ماوس مخصوص بازی MMO ریزر مدل Naga Epic Chromaدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماوس مخصوص بازی MMO ریزر مدل Naga Epic Chroma توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, ماوس (موشواره) | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/ماوس (موشواره)/

 

نقد و بررسی ماوس مخصوص بازی MMO ریزر مدل Naga Epic Chroma

محصول مورد نظر شما یعنی ماوس مخصوص بازی MMO ریزر مدل Naga Epic Chroma در برند ماوس (موشواره) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ریزر (Razer) یک کمپانی بسیار مشهور و خوش‌نام است که به‌صورت بسیار گسترده و انحصاری در زمینه طراحی و تولید لوازم جانبی مخصوص بازی مانند ماوس، کیبورد، تجهیزات صوتی و.. فعالیت دارد و در میان افرادی که به‌صورت حرفه‌ای به انجام بازی می‌پردازند، محبوبیت خاصی دارد، به‌خصوص موس‌های این شرکت همواره مورد توجه بازیکنان بوده است. البته ناگفته نماند که این معروفیت و محبوبیت اصلاً بدون دلیل نیست، زیرا تمامی محصولات این کمپانی از کیفیت و فن‌آوری بسیار بالایی برخوردار هستند و اصولاً فقط برای بازی طراحی می‌شوند، حتی برای طراحی و تولید این لوازم جانبی که شاید به نظر بعضی‌ها خیلی کوچک و ناچیز باشند، این کمپانی‌ از طراحان و بازیکنان بسیار حرفه‌ای مشاوره و کمک می‌گیرد و از آن‌ها استفاده می‌کند تا محصولی هرچه باکیفیت‌تر و کارآمدتر برای انجام بازی در اختیار کاربران قرار دهد. این بار این کمپانی یک ماوس جدید را طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این ماوس بسیار جذاب Naga Epic Chroma نام دارد که می‌توان گفت مدل به روز شده مدل Naga Epic با کمی تغییرات است. از تغییرات این ماوس نسبت به Naga Epic می‌توان به نوع طراحی کلیدهای کناری که در Naga Epic به صورت محدب (برآمده) و در Naga Epic Chroma به صورت مقعر (تو رفته) است و قدرت حسگر، طراحی قسمت کناری و کلید اسکرول اشاره کرد. این ماوس قادر است به دو صورت بی‌سیم و باسیم به دستگاه مورد نظر شما متصل شود و به شما این امکان را می‌دهد تا ماوس را به‌راحتی از یک حالت خارج کرده و در حالت دیگر مورد استفاده قرار دهید. درضمن در حین این تغییر حالت بی‌سیم به باسیم، ماوس به هیچ عنوان خاموش نمی‌شود زیرا در حالت استفاده باسیم، ماوس در حال شارژ شدن می‌باشد. ناگا اپیک کروما از یک حسگر لیزری با یا دقت ۸۲۰۰dpi بهره می‌برد و به‌صورت کاملاً ارگونومیک طراحی شده پس قادر است زیبایی را همراه باشکوه و قدرت در دستان شما قرار دهد. ماوس Naga Epic Chroma دارای ۱۹ عدد کلید بهینه‌سازی شده برای انجام بازی‌های چند نفره و گسترده آنلاین است. وجود این ۱۹ کلید، همراه با جایگاه تعبیه شده برای انگشت شست، دستیابی به قابلیت‌ها و انجام دستورها را برای شما بیش از پیش آسان می‌سازد. نرم‌افزار درایور این ماوس به شما این امکان را می‌دهد تا الگوی کاربرد کلیدها را به‌کلی تغییر دهید و یا اجرای دستورات مورد نظر خود را به کلیدهای ماوس محول نمایید و از این طریق عملکرد کلیدها و همچنین قابلیت‌های شخصیت‌ها را در تمامی بازی‌ها به‌آسانی سازمان‌دهی نمایید. علاوه بر این‌ها برای این ماوس ویژگی‌های افزوده و همچنین پشتیبانی نرم‌افزاری مربوط به بازی‌های چند نفره و گسترده آنلاین در نظر گفته شده است که شما می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی دانلود کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش یووی لایت گودزیلا مدل GO-UV مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 Lite

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماوس مخصوص بازی MMO ریزر مدل Naga Epic Chroma


ویژگی و مشخصات ماوس مخصوص بازی MMO ریزر مدل Naga Epic Chroma

کلید روشن و خاموش
دارد
نوع اتصال
دوگانه بی‌سیم و باسیم
نوع رابط
پورت USB
نوع حسگر
لیزری
محدوده دقت
بیشتر از ۳۲۰۰
تعداد باتری
یک عدد
نوع و سایز باتری
باتری لیتیوم-پلیمری
نمایشگر وضعیت باتری
دارد
قابلیت کارکردن با هر دو دست
خیر

تصاویر برای ماوس مخصوص بازی MMO ریزر مدل Naga Epic Chroma

برچسب های لازم برای ماوس مخصوص بازی MMO ریزر مدل Naga Epic Chroma

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماوس مخصوص بازی MMO ریزر مدل Naga Epic Chroma |
خرید اینترنتی ماوس مخصوص بازی MMO ریزر مدل Naga Epic Chroma |
مشخصات و قیمت ماوس مخصوص بازی MMO ریزر مدل Naga Epic Chroma |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماوس مخصوص بازی MMO ریزر مدل Naga Epic Chroma رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول