راهنمای خرید اینترنتی ماگ سفری سانتکو مدل KemiM کد ۲۰۲۱ گنجایش ۰.۳۵ لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی ماگ سفری سانتکو مدل KemiM کد ۲۰۲۱ گنجایش ۰.۳۵ لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماگ سفری سانتکو مدل KemiM کد ۲۰۲۱ گنجایش ۰.۳۵ لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, قمقمه و فلاسک, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/قمقمه و فلاسک/

 

نقد و بررسی ماگ سفری سانتکو مدل KemiM کد ۲۰۲۱ گنجایش ۰.۳۵ لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی ماگ سفری سانتکو مدل KemiM کد ۲۰۲۱ گنجایش ۰.۳۵ لیتر در برند قمقمه و فلاسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ماگ دسته دار ۳۵۰ میلی لیتری Santecoمدل KemiM ، با ساختار استیل جزء یکی از پرفروش‌ترین ماگ‌ها در بین کوهنوردانو عاشقان کمپینگو طبیعت می‌باشد. این ماگ با بهترین ساختار توانسته جایگزین مناسبی برای ظروف پلاستیکی و شیشه‌ای، جهت نوشیدن یک چای گرم در زمستان، و یک نوشیدنی خنک در تابستان باشد.
بدنه‌ی این ماگ از جنس فولاد مقاوم ۱۸.۸ و قطعات فاقد مواد مضر BPA ساخته شده، تا علاوه بر حفظ طعم نوشیدنی، از ماگ در برابر ضربات احتمالی و زنگ زدن در شرایط آب‌وهوایی مختلف نیز محافظت کند. علاوه‌براین برای ساختار دیواره این ماگ، از عایق دوجداره استفاده شده تا علاوه بر حفظ طولانی دمای مایعات، مانع از انتقال دمای داخلی به بدنه ماگ شود. همچنین این ماگ دارای خاصیت Sweat Proof بوده، که این ویژگی باعث شده تا هنگام ریختن یخ و نوشیدنی خنک در داخل ماگ، بدنه محصول دچار تعریق نشود. بنابراین شما می‌توانید به راحتی هنگام نوشیدن، لیوان را داخل دستان خود قرار بدهید و از نوشیدنی خود لذت ببرید.
این ماگ هنگام ریخته شدن مایعات سرد با دمای ۴ درجه سانتی‌گراد، دما نوشیدنی شما را در طی ۲ ساعت به ۱۰ درجه سانتی‌گراد و پس از گذشت ۶ ساعت به ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌رساند. همچنین دمای ۹۵ درجه سانتی‌گرادی نوشیدنی‌های گرم را نیز پس از گذشت ۲ ساعت به ۵۵ درجه سانتی‌گراد، و پس از ۶ ساعت به ۳۰ درجه سانتی‌گراد می‌رساند.
درب این ماگ از پلاستیک Tritan ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر شکسته شدن دارد. بر روی درب ماگ یک فضا جهت خروج نوشیدنی قرار گرفته، که درب آن مانند سایر قطعات ماگ فاقد هرگونه مواد مضر BPA است، بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت نوشیدنی خود را هنگام خروج از درب میل کنید و نگران وارد شدن هیچگونه مواد مضرر به داخل بدن خود نشوید. درضمن یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد درب این ماگ، مجهز بودن آن به واشر سیلیکونی بوده، تا درب کاملا بر روی ماگ قرار بگیرد و مانع از پاشیده شدن محتویات داخل ماگ به بیرون بشود.

  راهنمای خرید اینترنتی دستکش دوچرخه سواری مدل EGTHC

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماگ سفری سانتکو مدل KemiM کد ۲۰۲۱ گنجایش ۰.۳۵ لیتر


ویژگی و مشخصات ماگ سفری سانتکو مدل KemiM کد ۲۰۲۱ گنجایش ۰.۳۵ لیتر

تصاویر برای ماگ سفری سانتکو مدل KemiM کد ۲۰۲۱ گنجایش ۰.۳۵ لیتر

برچسب های لازم برای ماگ سفری سانتکو مدل KemiM کد ۲۰۲۱ گنجایش ۰.۳۵ لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ماگ سفری سانتکو مدل KemiM کد ۲۰۲۱ گنجایش ۰.۳۵ لیتر |
خرید اینترنتی ماگ سفری سانتکو مدل KemiM کد ۲۰۲۱ گنجایش ۰.۳۵ لیتر |
مشخصات و قیمت ماگ سفری سانتکو مدل KemiM کد ۲۰۲۱ گنجایش ۰.۳۵ لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماگ سفری سانتکو مدل KemiM کد ۲۰۲۱ گنجایش ۰.۳۵ لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول