راهنمای خرید اینترنتی مجله معماری و انرژی شماره ۵ و ۶

راهنمای  خرید اینترنتی مجله معماری و انرژی شماره ۵ و ۶دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مجله معماری و انرژی شماره ۵ و ۶ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر, مجلات, مجلات داخلی | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/مجلات/مجلات داخلی/

 

نقد و بررسی مجله معماری و انرژی شماره ۵ و ۶

محصول مورد نظر شما یعنی مجله معماری و انرژی شماره ۵ و ۶ در برند مجلات داخلی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در این شماره علاوه بر پرداختن به تکنولوژی‌های پیشرفته و دستاوردهای جهانی مدیریت انرژی در ساختمان‌ها و شهرهای پایدار، به ارائه‌ی راه‌کارها و شگردهای موثر طراحی معماری پایدار در تنوع اقلیمی و آب و هوایی ایران پرداخته شده است که به همت خانم دکتر منصوره طاهباز (سردبیر مهمان این شماره) و خانم مهندس شهربانو جلیلیان ارائه گردیده و رفرنس و مرجع معتبری برای طراحان و سازندگان ساختمان در اقصی نقاط کشور است. مجله‌ی «معماری و انرژی» با هدف آگاهی‌رسانی و گسترش اهمیت تأثیر طراحی معماری بر مدیریت مصرف انرژی و ایجاد شرایط آسایش دمایی در ساختمان‌ها برای نسل امروزِ معماران حرفه‌ای و اجرایی کشور، منتشر و در دسترس عموم مخاطبین خود قرار می‌گیرد. این نشریه علاوه‌بر پرداختن به مفاهیم معماری و شهرسازی پایدار، همراه با ارائه‌ی نمونه‌های موفق معماریِ انرژی کارا و پروژه‌های پایدار بین‌المللی، تلاش بر معرفی و تحلیل استراتژی‌های کاربردی معماری بومی، (متناسب با تنوع بوم و اقلیم این سرزمین) را تعهد خود می‌داند. استراتژی‌ها و عناصری کاربردی که طی قرن‌ها توسط نیاکان ما به کار گرفته شده و امروزه نیز با خلاقیت معمار معاصر می‌تواند بار دیگر به شیوه‌ای نوین به کار گرفته شود. چالش جهانی انرژی و اهمیت توجه به محیط زیست پایدار و گسترش ساختمان‌های دوستدار طبیعت در جهان، معماران خوش‌ذوق و آینده‌نگر را بر آن داشته است تا نگرش و تفکر خود را به سمت طراحی ساختمان‌های انرژی محور و سازگار با محیط زیست، متمرکز سازند. فصلنامه‌ی «معماری و انرژی» نیز در این راستا برای سازندگان ساختمان و معمارانی که جسورانه به دنبال ایده و حرف تازه‌ای در پروژه‌های خود هستند، طی هر شماره مطالب ارزشمند و کاربردی بسیاری با حمایت اساتید فن و متخصصان این رشته‌ی جذاب و دوست داشتنی ارائه می‌کند. در این شماره نیز همچون شماره‌های پیشین، مقالات و مطالب متنوع، با کیفیت چاپ عالی به صورت تمام رنگی بر روی کاغذ گلاسه منتشر و در دسترس عموم طراحان، معماران و مجریان ساخت و ساز کشور قرار دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی ایزولاتور میکروفن مدل Walnut

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجله معماری و انرژی شماره ۵ و ۶


ویژگی و مشخصات مجله معماری و انرژی شماره ۵ و ۶

نوع رنگ
رنگی
جنس کاغذ
کاغذ گلاسه
نوع جلد
گلاسه
دوره نشر
فصلنامه
سال انتشار
۱۳۹۹
ماه انتشار
شهریور
ابعاد
۳۲x23x1 میلی‌متر
وزن
۵۰۰ گرم
ناشر
فصلنامه‌ی معماری و انرژی
شابک
ISSN 2645-5994
تعداد صفحه
۹۶
سر فصل‌ها
سردبیر مهمان، دکتر منصوره طاهباز

تصاویر برای مجله معماری و انرژی شماره ۵ و ۶

برچسب های لازم برای مجله معماری و انرژی شماره ۵ و ۶

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجله معماری و انرژی شماره ۵ و ۶ |
خرید اینترنتی مجله معماری و انرژی شماره ۵ و ۶ |
مشخصات و قیمت مجله معماری و انرژی شماره ۵ و ۶ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مجله معماری و انرژی شماره ۵ و ۶ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول