راهنمای خرید اینترنتی مجموعه ۱۰ عددی گریس خور کد NAWD-6 سایز ۶ میلیمتر

راهنمای  خرید اینترنتی مجموعه ۱۰ عددی گریس خور کد NAWD-6 سایز ۶ میلیمتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مجموعه ۱۰ عددی گریس خور کد NAWD-6 سایز ۶ میلیمتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار دستی, ابزار غیر برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, لوازم روانکاری | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/ابزار دستی/لوازم روانکاری/

 

نقد و بررسی مجموعه ۱۰ عددی گریس خور کد NAWD-6 سایز ۶ میلیمتر

محصول مورد نظر شما یعنی مجموعه ۱۰ عددی گریس خور کد NAWD-6 سایز ۶ میلیمتر در برند لوازم روانکاری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گریس خور یک تجهیز است که برای انتقال گریس به داخل تجهیز در اتصال گریس پمپ به هوزینگ یاتاقان و یا اتصالات کشوئی و یا سایر مکانیزم‌های مکانیکی کاربرد دارد.گریس خورها، سایزها و ابعاد مختلف و همچنین شکل‎های هندسی متنوعی دارند.فرم‌های کلگی متنوع گریس خور (Grease nipple) که باتوجه به حجم گریس قابل انتقال، دارای قطرهای متفاوتی است، برای سهولت در عملیات گریس‌کاری استفاده می‌شوند. همچنین برای انتقال حجم‌های متفاوت گریس در فواصل زمانی متفاوت، گریس خورها در هر شکل و نوعی که باشند، دارای سایزهای مختلف هستند.زوایای متفاوت گریس خور باعث سهولت کار اتصال به گریس پمپ، در محیط‌های کاری مختلف و محدود امکان می‌شود.امروزه گریس خورها کاربرد فراوانی در انواع دستگاه‌های صنعتی همچنین ماشین آلات و بسیاری دیگر از محصولات مانند بلبرینگ‌ها و یاتاقان‌ها دارد و به علت کارایی بالا و مناسب این محصول است که سبب استفاده از آن برای روانکاری و گریس‌کاری ابزار‌های مورد استفاده می‌شود. گریس خورها از دسته قطعاتی هستند که در صنایع انتقال گاز و به عنوان یک تجهیز برای روانکاری انواع شیرهای انتقال گاز استفاده می‌شوند.برای ساخت انواع گریس خور، باتوجه به نوع و پرفشار بودن و یا کم فشار بودن از متریال مختلفی استفاده می‌شود. به عنوان مثال فولاد‌های استنیتی در بدنه گریس خورهای کم فشار کاربرد دارند، و در بدنه گریس خورهای پرفشار باید از انواع استنلس استیل(AISI 316 , AISI 304, AISI 420) یا سوپر آلیاژ ( Monel , Inconel , Nimonic) با توجه به شرایط کار و تجهیزات استفاده شود.

  راهنمای خرید اینترنتی چراغ قوه دوراسل مدل Durabeam

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجموعه ۱۰ عددی گریس خور کد NAWD-6 سایز ۶ میلیمتر


ویژگی و مشخصات مجموعه ۱۰ عددی گریس خور کد NAWD-6 سایز ۶ میلیمتر

تصاویر برای مجموعه ۱۰ عددی گریس خور کد NAWD-6 سایز ۶ میلیمتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجموعه 10 عددی گریس خور کد NAWD-6 سایز 6 میلیمتر

برچسب های لازم برای مجموعه ۱۰ عددی گریس خور کد NAWD-6 سایز ۶ میلیمتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجموعه ۱۰ عددی گریس خور کد NAWD-6 سایز ۶ میلیمتر |
خرید اینترنتی مجموعه ۱۰ عددی گریس خور کد NAWD-6 سایز ۶ میلیمتر |
مشخصات و قیمت مجموعه ۱۰ عددی گریس خور کد NAWD-6 سایز ۶ میلیمتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مجموعه ۱۰ عددی گریس خور کد NAWD-6 سایز ۶ میلیمتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول