راهنمای خرید اینترنتی مجموعه ۱۰۰ عددی دریل پیچ گوشتی شارژی حرفه ای باس مدل ۱۰۰Pcs New-kitch

راهنمای  خرید اینترنتی مجموعه ۱۰۰ عددی دریل پیچ گوشتی شارژی حرفه ای باس مدل ۱۰۰Pcs New-kitchدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مجموعه ۱۰۰ عددی دریل پیچ گوشتی شارژی حرفه ای باس مدل ۱۰۰Pcs New-kitch توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, دریل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/دریل/

 

نقد و بررسی مجموعه ۱۰۰ عددی دریل پیچ گوشتی شارژی حرفه ای باس مدل ۱۰۰Pcs New-kitch

محصول مورد نظر شما یعنی مجموعه ۱۰۰ عددی دریل پیچ گوشتی شارژی حرفه ای باس مدل ۱۰۰Pcs New-kitch در برند دریل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
امروزه دریل ها در انواع شارژی و برقی تولید شده اند که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. مدل های شارژی با باتری همراه می شوند و موجب می شوند بدون محدودیت بتوانید کار سوراخ کاری را انجام دهید. دریل شارژی باس توسط فروشگاه جعبه ابزار توزیع می گردد و یکی از ابزار الات صنعتی است که با کیفیت عالی و عملکرد مناسب نتیجه مطلوبی را برای شما حاصل میکند. این محصول دارای قابلیت کنترل سرعت است. به کمک این محصول که مجهزبه دو گیربکس است میتوانید عملیات سوراخ کاری را با کنترل کافی و کیفیت خوب به انجام برسانید. این دریل دارای چراغ کار است. با استفاده از این وسیله شما میتوانید به آسانی هر سطحی مانند چوب یا فلز را سوراخ و هر نوع پیچی را تند یا شل کنید. دریل شارژی باس نیروی خود را از طریق دو باتری ۱۸ ولت لیتیوم یون تامین میکند. این محصول دارای ترکمتر ۱۸ حالته است. همچنین میزان گشتاور برای انواع پیچ ها قابل تنظیم بوده و می توانید دستی آن را انتخاب نمایید. این دستگاه دارای جعبه ی همراه در اختیار شما قرار داده میشود. این موضوع خیال شما را بابت نگه داری و حمل این دستگاه راحت میکند.

  راهنمای خرید اینترنتی چسب شیشه لاکسل مدل 24-30 حجم 250 میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجموعه ۱۰۰ عددی دریل پیچ گوشتی شارژی حرفه ای باس مدل ۱۰۰Pcs New-kitch


ویژگی و مشخصات مجموعه ۱۰۰ عددی دریل پیچ گوشتی شارژی حرفه ای باس مدل ۱۰۰Pcs New-kitch

تصاویر برای مجموعه ۱۰۰ عددی دریل پیچ گوشتی شارژی حرفه ای باس مدل ۱۰۰Pcs New-kitch

برچسب های لازم برای مجموعه ۱۰۰ عددی دریل پیچ گوشتی شارژی حرفه ای باس مدل ۱۰۰Pcs New-kitch

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مجموعه ۱۰۰ عددی دریل پیچ گوشتی شارژی حرفه ای باس مدل ۱۰۰Pcs New-kitch |
خرید اینترنتی مجموعه ۱۰۰ عددی دریل پیچ گوشتی شارژی حرفه ای باس مدل ۱۰۰Pcs New-kitch |
مشخصات و قیمت مجموعه ۱۰۰ عددی دریل پیچ گوشتی شارژی حرفه ای باس مدل ۱۰۰Pcs New-kitch |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مجموعه ۱۰۰ عددی دریل پیچ گوشتی شارژی حرفه ای باس مدل ۱۰۰Pcs New-kitch رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول