راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش زیناس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Core Prime

راهنمای  خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش زیناس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Core Primeدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش زیناس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Core Prime توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل, محافظ صفحه نمایش گوشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/محافظ صفحه نمایش گوشی/

 

نقد و بررسی محافظ صفحه نمایش زیناس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Core Prime

محصول مورد نظر شما یعنی محافظ صفحه نمایش زیناس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Core Prime در برند محافظ صفحه نمایش گوشی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
مدت زیادی از حضور گوشی‌های لمسی در بازار نگذشته بود که پیدا شدن خط و خش‌هایی روی صفحه‌نمایش گوشی‌ها، توجه کاربران را به خود جلب کرد. عدم تمایل به استفاده از کیف‌های محافظ که ابعاد بزرگی دارند، تماس ناخن خانم‌ها با صفحه‌نمایش و نگهداری گوشی در جیب شلوار، کنار اشیایی مانند سکه و کلید توسط آقایان نیز ازجمله عواملی بود که زمینه‌ساز تولید برچسب‌های محافظ صفحه‌نمایش گوشی(Screen Guard/Protector) شد. این برچسب‌ها معمولا از پلاستیک PET ساخته می‌شوند، ضخامت بسیار کمی دارند و شفاف هستند به طوریکه اگر کمی ضخامت آن‌ها بیش‌ازحد مجاز باشد، نه‌تنها میزان حساسیت لمس صفحه‌نمایش را کاهش می‌دهد بلکه می‌تواند وضوح صفحه‌نمایش را نیز کم کند. شرکت‌های تولیدکننده، آن‌ها را منحصرا بر اساس ابعاد و اندازه‌های گوشی مختلف با دقت بالا برش می‌زنند. این دقت بالا در برش، برای این است که محل قرارگیری سنسورها، دوربین مکالمه و قسمت خروجی صدا پوشیده و مسدود نشود. پس در هنگام خرید باید دقت کرد دقیقا محافظی انتخاب شود که کاملا مطابق با مدل گوشی موردنظر است.
وظیفه اصلی محافظان صفحه‌نمایش را می‌توان جلوگیری از ایجاد خط و خش دانست اما با پیشرفت‌هایی در تولید این محصولات در کنار این خصیصه ذاتی، ویژگی‌های دیگری ازجمله جلوگیری از انعکاس نور، مقاومت در برابر ضربه، قابلیت نصب آسان، مقاومت در برابر آب(عرق کردن و خیسی دست) و عدم جذب اثرانگشت می‌باشند که بسته به داشتن هرکدام از این امکانات، قیمت‌های آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود.
شرکت زیناس(Zenus) یکی از تولیدکنندگان موفق در این زمینه است که با داشتن تجربیات زیاد در طی سال‌ها تولید محافظ صفحه‌نمایش توانسته است هم کیفیتی درخور توجه مصرف‌کنندگان ارائه دهد و هم پس از روی کار آمدن گوشی‌های جدید در بازار، در کوتاه‌ترین زمان ممکن محافظ صفحه مناسب برای آن‌ها را نیز تولید و عرضه کند

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل Sd-01 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 11 به همراه پایه نگهدارنده

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه محافظ صفحه نمایش زیناس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Core Prime


ویژگی و مشخصات محافظ صفحه نمایش زیناس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Core Prime

قابلیت نصب آسان
خیر
مقاوم در برابر ضربه
ندارد
جلوگیری از انعکاس نور
ندارد
جلوگیری از ایجاد خط و خش
ندارد
دارای محافظ برای قسمت:
جلو (صفحه نمایش)

تصاویر برای محافظ صفحه نمایش زیناس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Core Prime

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه محافظ صفحه نمایش زیناس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Core Prime

برچسب های لازم برای محافظ صفحه نمایش زیناس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Core Prime

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه محافظ صفحه نمایش زیناس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Core Prime |
خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش زیناس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Core Prime |
مشخصات و قیمت محافظ صفحه نمایش زیناس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Core Prime |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش زیناس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Core Prime رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی خاک کاکتوس کیمیا مدل GT-4 وزن 4 کیلوگرم