راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش سرامیکی ژینوس مدل CMB-X مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A Dual

راهنمای  خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش سرامیکی ژینوس مدل CMB-X مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A Dualدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش سرامیکی ژینوس مدل CMB-X مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A Dual توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل, محافظ صفحه نمایش گوشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/محافظ صفحه نمایش گوشی/

 

نقد و بررسی محافظ صفحه نمایش سرامیکی ژینوس مدل CMB-X مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A Dual

محصول مورد نظر شما یعنی محافظ صفحه نمایش سرامیکی ژینوس مدل CMB-X مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A Dual در برند محافظ صفحه نمایش گوشی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
امروزه یکی از مشکلات مردم در استفاده از گوشی های موبایل کاهش دید صفحه نمایش در مقابل تابش شدید نور خورشید می باشد. شرکت ژینوس محافظ صفحه نمایش های سرامیکی مات را برای حل این مشکل روانه بازار کرده است. به طوری که شما به راحتی بتوانید هنگام روز با صفحه نمایش گوشی خود کار کنید. این محافظ صفحه ها ضد تابش و ضد بازتاب هستند به طوریکه وقتی صفحه نمایش شما روشن است هیچ گونه تصویری و بازتابی را درون آن مشاهده نخواهید کرد و در نتیجه یک تصویر با کیفیت و بدون بازتاب را خواهید داشت و تمام آنچه که میبینید چیزی است که صفحه نمایش گوشی شما نمایش میدهد. این محافظ صفحه نمایش ها همچنین اشعه های خسته کننده ی چشم را نیز تا حد قابل توجهی کاهش می دهند. محافظ صفحه نمایش های سرامیکی مات ژینوس کمترین میزان جذب اثر انگشت را دارند که شما را از تمیز کردن مداوم نمایشگرتان بی نیاز میسازند. قیمت تاچ و ال سی دی گوشی های امروزی حدود دو سوم قیمت خود گوشی میباشد و محافظت از آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این محافظ صفحه ها از ۵ لایه ضد ضربه ساخته شده اند که علاوه بر جلوگیری از ایجاد خط و خش در مقابل ضربات ناگهانی هم بسیار مقاوم است. گلس های CMB ژینوس هنگام وارد شدن ضربه شدید خرد نمیشود و پیوسته باقی میماند که نه تنها از آسیب رسیدن به گوشی ممانعت میکند بلکه از آسیب رساندن به دست کاربر هنگام تعویض نیز جلوگیری میکند.پوشش کامل صفحه نمایش گوشی شما توسط این محافظ ها حاصل قالب گیری استاندارد و بسیار دقیق شرکت ژینوس میباشد. شفافیت و وضوح کم نظیر گلس های سرامیکی مات ژینوس در کنار سرعت پاسخگویی به لمس فوق العاده ی آن این محصول را از سایر گلس های متفرقه متمایز می نماید. به همراه آموزش نصب

  راهنمای خرید اینترنتی ست 3 تکه لباس ورزشی زنانه مدل 1401-64

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه محافظ صفحه نمایش سرامیکی ژینوس مدل CMB-X مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A Dual


ویژگی و مشخصات محافظ صفحه نمایش سرامیکی ژینوس مدل CMB-X مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A Dual

تصاویر برای محافظ صفحه نمایش سرامیکی ژینوس مدل CMB-X مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A Dual

برچسب های لازم برای محافظ صفحه نمایش سرامیکی ژینوس مدل CMB-X مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A Dual

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه محافظ صفحه نمایش سرامیکی ژینوس مدل CMB-X مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A Dual |
خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش سرامیکی ژینوس مدل CMB-X مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A Dual |
مشخصات و قیمت محافظ صفحه نمایش سرامیکی ژینوس مدل CMB-X مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A Dual |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش سرامیکی ژینوس مدل CMB-X مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A Dual رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش نانو لایونکس مدل NSL مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi10 Pro