راهنمای خرید اینترنتی مداد لب ماوالا مدل Rose Candide

راهنمای  خرید اینترنتی مداد لب ماوالا مدل Rose Candideدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مداد لب ماوالا مدل Rose Candide توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آرایش لب, زیبایی و سلامت, لوازم آرایشی, مداد لب | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم آرایشی/آرایش لب/مداد لب/

 

نقد و بررسی مداد لب ماوالا مدل Rose Candide

محصول مورد نظر شما یعنی مداد لب ماوالا مدل Rose Candide در برند مداد لب می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
لب‌ها تاثیر مهمی در زیبایی صورت دارند و می توان با آرایش درست و ترمیمی، حالت آن‌ها را تغییر داده و به فرم و شکل دلخواه تبدیل کرد. برای بعضی خانم‌ها استفاده از مداد لب هنوز ضروری نبوده و ممکن است ده‌ها رژ لب داشته باشند اما فقط با یک رنگ مداد لب، خط دور لب‌هایشان را پررنگ کنند.
با استفاده از خط لب می‌توان نواقص و عیب‌های لب مانند نازکی، نامساوی بودن و … را به طور موقت برطرف کرد. کمپانی ماوالا با تولید مداد لب‌های مغذی علاوه بر در نظر گرفتن بُعد زیبایی به مراقبت از لب نیز اندیشیده، مداد لب ۱.۵ گرمی ماوالا (Mavala) حاوی شی باتر و روغن جوجوبا است که از خشک شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند. از این محصول می توان علاوه بر کشیدن خط لب، به عنوان پایه‌ی رژ لب نیز استفاده کرد تا دوام رژ بیشتر شود.
مداد لب ماوالا حاوی موم کاندیلا است که باعث روان‌تر کشیده شدن بر روی لب‌ می‌شود اما به دلیل ساختار خاصی که دارد از پخش شدن رنگ دور لب‌ها جلوگیری می‌کند و به راحتی مرز خطوط لب را مشخص می‌کند. این مداد برای رژ لب‌هایی با تن رنگ روشن مناسب است.

  راهنمای خرید اینترنتی فرآورده کنجدی شکلاتی تکسان - 20 گرم بسته 32 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مداد لب ماوالا مدل Rose Candide


ویژگی و مشخصات مداد لب ماوالا مدل Rose Candide

تصاویر برای مداد لب ماوالا مدل Rose Candide

برچسب های لازم برای مداد لب ماوالا مدل Rose Candide

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مداد لب ماوالا مدل Rose Candide |
خرید اینترنتی مداد لب ماوالا مدل Rose Candide |
مشخصات و قیمت مداد لب ماوالا مدل Rose Candide |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مداد لب ماوالا مدل Rose Candide رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول