راهنمای خرید اینترنتی مودم ۴.۵G قابل حمل اپتوس مدل AC800S

راهنمای  خرید اینترنتی مودم ۴.۵G قابل حمل اپتوس مدل AC800Sدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مودم ۴.۵G قابل حمل اپتوس مدل AC800S توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات شبکه و ارتباطات, کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, مودم – روتر ۳G و ۴G و ۵G | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/تجهیزات شبکه و ارتباطات/مودم – روتر ۳G و ۴G و ۵G/

 

نقد و بررسی مودم ۴.۵G قابل حمل اپتوس مدل AC800S

محصول مورد نظر شما یعنی مودم ۴.۵G قابل حمل اپتوس مدل AC800S در برند مودم – روتر ۳G و ۴G و ۵G می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
مودم «AC800S» محصولی از شرکت مخابراتیNetgear است که به سفارش اپراتور استرالیایی OPTUS تولید شده است ، مودم AC800S یک مودم ۴.۵G LTE جیبی و قابل حمل است که به راحتی در جیب یا کیف قرار می گیرد و پس از قرار دادن سیم کارت نسل چهارم یکی اپراتورها ( همرا اول – رایتل – ایرانسل … ) در مودم و شارژ باتری آن، میتواند تا ساعتها اینترنت پرسرعت ۴.۵Gرا به صورت Wi-Fi به چندین دستگاه (حدود ۱۵نفر، بسته به نوع و مدل) به صورت همزمان ارائه دهد .همچنین این محصول از شبکه‌های۲G 3G 4G 4.5G هم پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی های این مودم همراه وجود صفحه‌نمایش تاچ ۲.۴ اینچی روی آن است که به کاربر اطلاعات کاربردی همچون شارژ، باقی‌مانده‌ی باتری دستگاه، تعداد کاربران متصل به دستگاه، میزان آنتن، حجم مصرف شده، نوع اتصال ۳G یا ۴G یا ۴.۵G، و تعداد پیامک دریافتی خوانده‌ نشده را نمایش می دهد. یکی از مزیت های این محصول پنل کاربری شخصی سازی شده و صفحه نمایشگر لمسی می باشد که کاربر به راحتی می تواند با آن کار کند.

  راهنمای خرید اینترنتی آینه پدیده پلاس مدل بک لایت کد a310

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مودم ۴.۵G قابل حمل اپتوس مدل AC800S


ویژگی و مشخصات مودم ۴.۵G قابل حمل اپتوس مدل AC800S

تصاویر برای مودم ۴.۵G قابل حمل اپتوس مدل AC800S

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مودم 4.5G قابل حمل اپتوس مدل AC800S
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مودم 4.5G قابل حمل اپتوس مدل AC800S

برچسب های لازم برای مودم ۴.۵G قابل حمل اپتوس مدل AC800S

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مودم ۴.۵G قابل حمل اپتوس مدل AC800S |
خرید اینترنتی مودم ۴.۵G قابل حمل اپتوس مدل AC800S |
مشخصات و قیمت مودم ۴.۵G قابل حمل اپتوس مدل AC800S |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مودم ۴.۵G قابل حمل اپتوس مدل AC800S رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول