راهنمای خرید اینترنتی میز نماز کد ۰۲۰

راهنمای  خرید اینترنتی میز نماز کد ۰۲۰دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی میز نماز کد ۰۲۰ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

جانماز, کتاب، لوازم تحریر و هنر, محصولات مذهبی | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/محصولات مذهبی/جانماز/

 

نقد و بررسی میز نماز کد ۰۲۰

محصول مورد نظر شما یعنی میز نماز کد ۰۲۰ در برند جانماز می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این میز نماز باکسدار می باشد و فضای ۳۵ در ۲۵ در ۸ سانتیمتر زیر میز قرار داده شده تا قرآن، مفاتیح، چادر، مهر و سجاده در آن جا بگیرد و از پراکندگی و جاگیری و فاصله افتادن از لوازم عبادت، دوری شود و همه ی لوازم سریع و ساده در دسترس باشد. میز نماز تاشو می باشد و به هنگام تا شدن در ۲۵x45x95 سانتیمتر فضا جا می گیرد و به هنگام باز شدن ۴۵×۸۰ سانتیمتر فضا اشغال می کند و به راحتی میتوان در گوشه ای از منزل برای همیشه قرار داده شود و کمتر از نیم متر مربع فضا برای آن کافیست. این میز نماز قابلیت تنظیم در دو حالت شیب را دارد و تاشو و قابل حمل آسان و با مقاومت بسیار بالا و تحمل وزن ۱۰۰ کیلو گرم و بالاتر می باشد و به علت وزن کم آن به راحتی قابل جابجایی می باشد و به علت تاشو بودن حتی در سفر نیز قابل استفاده و جابجایی می باشد. پایه ها از جنس لوله آهنی بسیار مقاوم با تحمل وزن بالاست. این محصول تماما ایرانی و با بالاترین کیفیت می باشد.ویژگی این محصول کم جا بودن و تاشدن در هنگام عدم نیاز است. دیگر ویژگی ها سبک و قابل حمل آسان، قابلیت استفاده تمام سنین، تحمل وزن بالای پایه، پرکاربرد بودن است.

  راهنمای خرید اینترنتی جک خودرو مدل KPT-6 ظرفیت 6 تن

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه میز نماز کد ۰۲۰


ویژگی و مشخصات میز نماز کد ۰۲۰

وزن
۳۵۰۰ گرم
ابعاد
۴۵x25x95 سانتی‌متر
سایر توضیحات
میز تاشو و تنظیم شو است . و دارای باکس مخفی برای قرار دادن وسایل .

تصاویر برای میز نماز کد ۰۲۰

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه میز نماز کد 020
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه میز نماز کد 020

برچسب های لازم برای میز نماز کد ۰۲۰

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه میز نماز کد ۰۲۰ |
خرید اینترنتی میز نماز کد ۰۲۰ |
مشخصات و قیمت میز نماز کد ۰۲۰ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی میز نماز کد ۰۲۰ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول