راهنمای خرید اینترنتی مینی فرز آنکور مدل A10

راهنمای  خرید اینترنتی مینی فرز آنکور مدل A10دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مینی فرز آنکور مدل A10 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, فرز و سنگ رومیزی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/فرز و سنگ رومیزی/

 

نقد و بررسی مینی فرز آنکور مدل A10

محصول مورد نظر شما یعنی مینی فرز آنکور مدل A10 در برند فرز و سنگ رومیزی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
فرز آهنگری آنکور مدل A10 تولید کشور چین و مجهز به موتور پر قدرت ۱۵۵۰ وات واقعی با سرعت ۹۰۰۰ دور در دقیقه و وزن ۳.۳ کیلو گرم می باشد. طراحی فرز A10 آنکور جهت حداکثر صفحه سنگ با قطر ۱۵۰ میلیمتر صورت گرفته و می توان با تغییر قطر سنگ علاوه بر انجام فعالیت های آهنگری که نیاز به سرعت بالا دارد فعالیت هایی همچون تیز کردن ابزار ، برداشتن زنگ ، بردن رنگ و انواع برشکاری های ساختمانی را انجام داد .
فرز آهنگری آنکور مدل A10 دارای محافظ صفحه کاربر در برابر تراشه ها و جرقه های کار بوده و مجهز به دسته کمکی ارگونومیک است که با قابلیت نصب از سه جهت بر روی دستگاه تسلط کاربر در حین کار را بالا می برد. از دیگر مزایای فرز آهنگری آنکور مدل A10 وجود قفل کن محور است که ضمن اتصال مطمئن سنگ ضمن کار امکان تعویض سریع و آسان آن را فراهم آورده است.
به همراه فرز آهنگری آنکور مدل A10 یک عدد محافظ صفحه و یک عدد دسته کمکی ارگونومیک عرضه می گردد.فرز آهنگری ANCHOR A10 دارای ۱۲ ماه گارانتی از شرکت پیشتاز ملل P.M ( که توزیع کننده محصولات آنکور است ) می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی لنت ترمز جلو لنت پارس مدل pl23873 مناسب برای ربو

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مینی فرز آنکور مدل A10


ویژگی و مشخصات مینی فرز آنکور مدل A10

تصاویر برای مینی فرز آنکور مدل A10

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مینی فرز آنکور مدل A10

برچسب های لازم برای مینی فرز آنکور مدل A10

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مینی فرز آنکور مدل A10 |
خرید اینترنتی مینی فرز آنکور مدل A10 |
مشخصات و قیمت مینی فرز آنکور مدل A10 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مینی فرز آنکور مدل A10 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول