راهنمای خرید اینترنتی مینی فرز بوش مدل PWS 650

راهنمای  خرید اینترنتی مینی فرز بوش مدل PWS 650دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی مینی فرز بوش مدل PWS 650 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, فرز و سنگ رومیزی | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/فرز و سنگ رومیزی/

 

نقد و بررسی مینی فرز بوش مدل PWS 650

محصول مورد نظر شما یعنی مینی فرز بوش مدل PWS 650 در برند فرز و سنگ رومیزی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ابزاری دیگر از محصولات شرکت «بوش» (Bosch) را به شما معرفی می‌کنیم. فرز مدل PWE 650 دستگاهی است که از آن برای برش یا سابیدن فلزات استفاده می‌کنند. این دستگاه باکیفیت بالایی تولیدشده است. آن ابزار با وزن مناسب ساخته می‌شود. استفاده از مینی فرز مدل PWE 650 بسیار آسان است و تعویض صفحه به‌راحتی انجام می‌شود. لوازم جانبی خوبی هم در بسته‌بندی دستگاه قرار دارد. این محصول با ولتاژ ۲۳۰ ولت (برق شهری) کار می‌کند. توان این مینی فرز ۶۵۰ وات است و سرعت گردش موتور به ۱۱۰۰۰ دور بر دقیقه می‌رسد. برای تعویض صفحه‌ی دستگاه کافی است دکمه‌ای که در قسمت پشت صفحه قرار دارد را فشار دهید. فشار دادن این کلید باعث جلوگیری از گردش صفحه می‌شود. سپس با استفاده از آچار صفحه‌ی دستگاه را عوض کنید.
صفحه‌های برش و ساب که برای مینی فرز طراحی و ساخته می‌شوند دارای قطر ۱۱۵ میلی‌متر هستند. در کنار این محصول شرکت بوش، ۵ صفحه‌ی برش به همراه آچار مخصوص تعویض صفحه قرار داده‌شده است. همچنین این مدل مجهز به یک دسته پلاستیکی است که می‌توانید از دو جهت این دسته را به دستگاه متصل کنید. استفاده از این دسته‌ی پلاستیکی باعث می‌شود که تسلط بیشتری روی کار داشته باشید.

  راهنمای خرید اینترنتی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مینی فرز بوش مدل PWS 650


ویژگی و مشخصات مینی فرز بوش مدل PWS 650

قابلیت کنترل سرعت
ندارد
قابلیت برش با زاویه
ندارد
حفاظ
دارد
نوع صفحه قابل استفاده
صفحه برش
صفحه همراه
دارد
مناسب برای
فولاد

تصاویر برای مینی فرز بوش مدل PWS 650

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مینی فرز بوش مدل PWS 650
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مینی فرز بوش مدل PWS 650

برچسب های لازم برای مینی فرز بوش مدل PWS 650

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه مینی فرز بوش مدل PWS 650 |
خرید اینترنتی مینی فرز بوش مدل PWS 650 |
مشخصات و قیمت مینی فرز بوش مدل PWS 650 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی مینی فرز بوش مدل PWS 650 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول