راهنمای خرید اینترنتی نی یدک شیشه شیر دکتر براونز مدل SR203-P4

راهنمای  خرید اینترنتی نی یدک شیشه شیر دکتر براونز مدل SR203-P4دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی نی یدک شیشه شیر دکتر براونز مدل SR203-P4 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی، کودک و نوزاد, غذاخوری, ملزومات شیشه شیر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/غذاخوری/ملزومات شیشه شیر/

 

نقد و بررسی نی یدک شیشه شیر دکتر براونز مدل SR203-P4

محصول مورد نظر شما یعنی نی یدک شیشه شیر دکتر براونز مدل SR203-P4 در برند ملزومات شیشه شیر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اکثر شیشه شیرهای دکتر براون دارای نی و قابلیت ضد نفخ برای کودکان می باشند که همین خصوصیت باعث انتخاب اکثر مادران شده است .بعد از گذشت چند ماه استفاده بهتر است برای رعایت بهداشت و بهبود عملکرد نی شیشه شیر تعویض شود . این نی برای نوشیدن شیر استفاده نمی شود بلکه در واقع مانند دریچه ای است که مکیدن شیر از شیشه را بدون حباب های هوا و هر چه راحت تر می کند . به همین منظور نیکا شاپ نی شیشه شیر ۲۵۰ میل دکتر براون Dr Brown’s بسته ۲ عددی را در لیست محصولات خود قرار داده تا شما مادران عزیز بتوانید به راحتی آن را تهیه کرده و برای حفظ سلامتی هر چه بیشتر کودک خود از آن استفاده کنید .
نی شیشه شیر ۲۵۰ میل دکتر براون Dr Brown’s منحصرا برای شیشه های دکتر براون بوده و نمی توان از آن برای شیشه شیر های دیگر استفاده کرد . این نی شیشه شیر مناسب برای شیشه های دارای گردن باریک و ۲۵۰ میلی لیتر می باشد . بسته ۲عددی این محصول از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و شما می توانید در صورت داشتن دو شیشه شیر دکتر براون هر دو نی را تعویض کنید .
دکتر براونز DR. Brown’s برند معتبر محصولات کودک که مصرف کنندگان کشور ما اسم آنرا ساده تر تلفظ کرده و عموما” با دکتر براون Dr Brown در بازار داخلی شناخته می شود.
دکتر براونز اعلام کرده که تمرکز این کمپانی همیشه روی ارائه محصولات کودک نوآورانه برای افزایش سلامتی و بهبود تغذیه نوزادان است . بعنوان مثال مدل های شیشه شیر دکتر براون جریان طبیعی تنها مدلی ست که با دارا بودن سوپاپ ضد نفخ داخلی منجر به کاهش کولیک ، گاز ، تف کردن و آروغ زدن کودک می گردد که این مهم با حذف فشار منفی ، عدم اجازه اختلاط حباب های هوا با شیر و به حداقل رساندن اکسیداسیون آن حاصل می گردد ، البته این مهم با همکاری سر شیشه دکتر براون حاصل شده و در نهایت منجر به حفظ ویتامین ها C , A و E موجود در شیر میگردد تا تغذیه ای بدون خلاء همچون سینه مادر فراهم آید .

  راهنمای خرید اینترنتی ساختنی مدل فورنج کد 3810E-3

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه نی یدک شیشه شیر دکتر براونز مدل SR203-P4


ویژگی و مشخصات نی یدک شیشه شیر دکتر براونز مدل SR203-P4

تصاویر برای نی یدک شیشه شیر دکتر براونز مدل SR203-P4

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه نی یدک شیشه شیر دکتر براونز مدل SR203-P4

برچسب های لازم برای نی یدک شیشه شیر دکتر براونز مدل SR203-P4

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه نی یدک شیشه شیر دکتر براونز مدل SR203-P4 |
خرید اینترنتی نی یدک شیشه شیر دکتر براونز مدل SR203-P4 |
مشخصات و قیمت نی یدک شیشه شیر دکتر براونز مدل SR203-P4 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی نی یدک شیشه شیر دکتر براونز مدل SR203-P4 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول