راهنمای خرید اینترنتی هارددیسک اکسترنال لسی مدل بلید رانر Limited Edition ظرفیت ۴ ترابایت

راهنمای  خرید اینترنتی هارددیسک اکسترنال لسی مدل بلید رانر Limited Edition ظرفیت ۴ ترابایتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هارددیسک اکسترنال لسی مدل بلید رانر Limited Edition ظرفیت ۴ ترابایت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات, کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, هارد دیسک اکسترنال | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات/هارد دیسک اکسترنال/

 

نقد و بررسی هارددیسک اکسترنال لسی مدل بلید رانر Limited Edition ظرفیت ۴ ترابایت

محصول مورد نظر شما یعنی هارددیسک اکسترنال لسی مدل بلید رانر Limited Edition ظرفیت ۴ ترابایت در برند هارد دیسک اکسترنال می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
هارددیسک اکسترنال Blade Runner یکی دیگر از محصولاتی است که توسط شرکت فرانسوی لسی (Lacie) طراحی و تولید شده‌است. این هارد اکسترنال حاصل طراحی خلاقانه‌ی آقای فیلیپه استارک طراح مشهور فرانسوی است. آقای استارک با ترکیب طراحی صنعتی و فناوری، آینده دنیای تکنولوژی را در این محصول به تصویر کشیده‌است. این محصول به یک هارددیسک چهارترابایتی با رابط پر‌سرعت USB 3.0 مجهز شده است که برای انتقال سریع داده‌های حجیم بسیار مناسب است. طراحی این هارد اکسترنال همانند یک قفس است و در مرکز آن از الگویی شبیه فلز مذاب استفاده شده است. این بدنه آلومینیومی که طراحی شبیه رادیاتور دارد، به خوبی حرارت را از اجزاء درونی دور می‌کند. یکی دیگر از نکات قابل توجه این است که این محصول به تعداد محدود ۹۹۹۹ عدد طراحی وتولید شده است که این تعداد علاوه بر طراحی جالب، به منحصر به فرد بودن این محصول کمک می ‌کند. هارد اکسترنال Blade Runner با در نظر گرفتن سرعت USB3.0 قابلیت انتقال اطلاعات با سرعت حداکثر پنج گیگابیت بر ثانیه را دارد. پشتیبانی از از نرم افزار انحصاری شرکت اپل برای تهیه نسخه پشتیبان یعنی ماشین زمان (Time Machine) و رمزنگاری ۲۵۶ بیتی AES از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول است. سیستم رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES هم‌اکنون یکی از ایمن‌ترین تکنولوژی ‌های بازار بوده و سطحی مثال‌زدنی از ایمنی را برای این محصول به ارمغان آورده‌است. علاوه بر این که امکان محافظت کل محتوا یا قسمتی از آن از طریق نرم افزار Lacie Private-Public با یک رمز عبور معتبر وجود دارد. راهنمای نصب آسان Lacie Setup Assistant و برنامه تهیه نسخه پشتیبان خودکار (Lacie Backup Assistant) برای کاربران ویندوز و مک عرضه می‌شود.این ویژگی‌ها هارد اکسترنال Blade Runner را به یکی از قابل اطمینان‌ترین هارد اکسترنال های موجود در بازار تبدیل کرده است. هارد اکسترنال Blade Runner به حالت صرفه‌جویی خودکار در مصرف برق یا همان Eco Mode هم مجهز شده‌است که می‌تواند مصرف برق را تا ۷۵ درصد کاهش داده و مدت زمان نگه‌داری شارژ لپ‌تاپ را افزایش دهد. هارد اکسترنال Blade Runner برای یک طراح یا گرافیست انتخابی ایده‌آل است. زیرا این محصول به لطف طراحی خلاقانه همکار آن‌ها، آقای فیلیپه استارک به خوبی با محیط مدرن محل کار این گروه از افراد هماهنگی خواهد داشت.

  راهنمای خرید اینترنتی آویز تزیینی مدل ARTON کد 22

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هارددیسک اکسترنال لسی مدل بلید رانر Limited Edition ظرفیت ۴ ترابایت


ویژگی و مشخصات هارددیسک اکسترنال لسی مدل بلید رانر Limited Edition ظرفیت ۴ ترابایت

تصاویر برای هارددیسک اکسترنال لسی مدل بلید رانر Limited Edition ظرفیت ۴ ترابایت

برچسب های لازم برای هارددیسک اکسترنال لسی مدل بلید رانر Limited Edition ظرفیت ۴ ترابایت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هارددیسک اکسترنال لسی مدل بلید رانر Limited Edition ظرفیت ۴ ترابایت |
خرید اینترنتی هارددیسک اکسترنال لسی مدل بلید رانر Limited Edition ظرفیت ۴ ترابایت |
مشخصات و قیمت هارددیسک اکسترنال لسی مدل بلید رانر Limited Edition ظرفیت ۴ ترابایت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هارددیسک اکسترنال لسی مدل بلید رانر Limited Edition ظرفیت ۴ ترابایت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول