راهنمای خرید اینترنتی هدفون بی سیم ادیفایر مدل Lollipods

راهنمای  خرید اینترنتی هدفون بی سیم ادیفایر مدل Lollipodsدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هدفون بی سیم ادیفایر مدل Lollipods توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, هدفون، هدست و هندزفری, هدفون، هدست، میکروفون | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/هدفون، هدست، میکروفون/هدفون، هدست و هندزفری/

 

نقد و بررسی هدفون بی سیم ادیفایر مدل Lollipods

محصول مورد نظر شما یعنی هدفون بی سیم ادیفایر مدل Lollipods در برند هدفون، هدست و هندزفری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
هندزفری بلوتوثی EDIFIER مدل Lollipods ثابت کرده که کیفیت، همیشه در انحصار برندهای مشهور قرار ندارد. برند ادیفایر که کم و بیش در بازار ایران هنرنمایی کرده، یکی از برندهای محبوب چینی است که محصولات درجه یک را طراحی و تولید می‌کند. عرضه اندام این برند، با تولید اسپیکرهای رقابتی آغاز شد تا جایی که پای خود را در بازار دیجیتال حسابی محکم کرد.
مثل همه هندزفری بلوتوثی‌های جدید، این هندزفری هم همراه با باکس شارژ عرضه شده است. در نگاه اول، ساختار صیقلی و براق باکس شارژ، نظر شما را جلب خواهد کرد. علیرغم جلوه زیبایی که دارد، باید منتظر ایجاد خط و خش روی آن باشید. درب باکس مغناطیسی بوده و پس از باز کردن، هندزفری‌های In-ear داخل آن نمایان می‌شوند. سطح بیرونی ایرفون‌ها، فناوری تاچ دارند تا فرمان‌های شما تنها با چند لمس کوتاه، به مرکز پردازش هندزفری منتقل شود. طبق ادعای کمپانی سازنده، هندزفری بلوتوثی EDIFIER مدل Lollipods یک گزینه خوب برای استفاده طولانی مدت است. طراحی آرگونومیک ایربادها گوش‌های شما را دچار آزردگی نکرده اما جای خالی استانداردهای حفاظتی، برای این محصول کمی تاسف برانگیز است.
همه چیز از درایور ۱۳ میلی متری این هندزفری شروع شد! پس از پخش موسیقی، متوجه می‌شوید که این دستگاه بیس بسیار خوبی دارد. کدک AptX™ و کاهش نویز دوگانه CVC8.0 نیز مزید بر علت شده تا صدای خروجی از هندزفری بلوتوثی EDIFIER مدل Lollipods، صدای واضح و بی رنگ باشد.
از طرف دیگر، بلوتوث ۵.۰ نیز در اتصال پایدار و نقل و انتقال سریع اطلاعات بین هندزفری و موبایل، بی تاثیر نیست. این تراشه بهبود یافته که در اغلب دیوایس‌های وایرلس دیده می‌شود، از قطع و وصل شدن صدا تا شعاع ده متری جلوگیری خواهد کرد. البته در پخش با کیفیت صدا با جزییات شفاف نیز بی تاثیر نیست.
ظرفیت ۳۵۰ میلی آمپر ساعتی، مربوط به کیس شارژ هندزفری بلوتوثی Lollipods است. هر ایرفون ۳۵ میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته که با وجود باکس شارژ، مجموعا بیش از ۲۴ ساعت شارژدهی خواهند داشت. شارژدهی ایرفون‌ها به تنهایی پس از یکبار شارژ، ۶ ساعت و شارژدهی کیس شارژ نیز برای ۱۸ ساعت مورد انتظار است.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل فیجت طرح قلب دار مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ galaxy a32

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هدفون بی سیم ادیفایر مدل Lollipods


ویژگی و مشخصات هدفون بی سیم ادیفایر مدل Lollipods

نوع اتصال
بی‌سیم
نوع گوشی
دو گوشی
رابط
بلوتوث
باتری
دارد
نشانگر LED
دارد
وزن
۴۰ گرم
محدوده عملکرد
۱۰ متر
جنس بدنه
ABS
نوع کابل
کابل شارژ USB
حساسیت
۹۶ دسی‌بل
قطر درایور
۱۳ میلی‌متر
اقلام همراه هدفون
کابل شارژ میکرو USB
سایر مشخصات
استفاده از چیپست کوالکم QCC3020
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
۶ ساعت
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
۶ ساعت
عمر باتری محفظه شارژ
۱۸ ساعت

تصاویر برای هدفون بی سیم ادیفایر مدل Lollipods

برچسب های لازم برای هدفون بی سیم ادیفایر مدل Lollipods

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هدفون بی سیم ادیفایر مدل Lollipods |
خرید اینترنتی هدفون بی سیم ادیفایر مدل Lollipods |
مشخصات و قیمت هدفون بی سیم ادیفایر مدل Lollipods |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هدفون بی سیم ادیفایر مدل Lollipods رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول