راهنمای خرید اینترنتی هندزفری بلوتوثی فیلیپس مدل PH-1700

راهنمای  خرید اینترنتی هندزفری بلوتوثی فیلیپس مدل PH-1700دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هندزفری بلوتوثی فیلیپس مدل PH-1700 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, هدفون، هدست و هندزفری, هدفون، هدست، میکروفون | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/هدفون، هدست، میکروفون/هدفون، هدست و هندزفری/

 

نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی فیلیپس مدل PH-1700

محصول مورد نظر شما یعنی هندزفری بلوتوثی فیلیپس مدل PH-1700 در برند هدفون، هدست و هندزفری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در هندزفری بلوتوث «فیلیپس» مدل «۱۷۰۰» از یک باتری قابل شارژ لیتیوم-پلیمری استفاده شده است. این باتری کیفیت خوبی داشته و ظرفیت آن برای ۶ ساعت مکالمه‌ی مداوم کافی است. همچنین ظرفیت باتری به‌کار رفته در این هدست به اندازه‌ای ست که در حالت آماده به‌کار (استندبای) هم تا ۲۲۰ ساعت دوام داشته و قابلیت روشن نگه داشتن هدست را دارد. هدست‌های بلوتوث یک راه‌حل مناسب برای افرادی خواهند بود که مجبور هستند ساعات زیادی از روز را با گوشی موبایلشان مکالمه کنند. ممکن است این افراد در حال رانندگی باشند و یا به دلایل دیگری امکان استفاده از دست برای نگهداشتن گوشی موبایل کنار گوششان را نداشته باشند.این هدست با استفاده از بلوتوث می‌تواند به دیگر دستگاه‌ها متصل شود. بنابراین شما می‌توانید این هدست را به انواع گوشی‌های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه‌های مجهز به بلوتوث متصل کرده و میان آن‌ها ارتباط برقرار کنید. البته باید توجه داشته باشید که ورژن بلوتوث در این محصول ۴.۰ است. برهمین اساس تنها می‌توانید این محصول را به دستگاه‌هایی که ورژن بلوتوث در آن‌ها ۴.۰ یا بالاتر باشد، متصل کرده و ارتباط را برقرار کنید.در ساخت این محصول از تکنولوژی کاهش نویز و میکروفن‌های دوتایی استفاده شده تا کیفیت مکالمه‌ی شما افزایش داشته و میزان نویز کاهش یابد. توجه داشته باشید که این محصول علاوه بر قابلیت مکالمه، امکان پخش موسیقی را هم دارد. شما می‌توانید با استفاده از این هدست موسیقی مورد علاقه‌تان را گوش داده و در صورت نیاز صدا و موزیک را هم کنترل کنید. زمانی که میان این محصول با دستگاه‌های خود ارتباط برقرار می‌کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که محدوده عملکرد بلوتوث در این هدست ۱۰ متر است. برهمین اساس اگر فاصله‌ی میان هندزفری بلوتوث و دستگاه متصل شده به آن بیشتر از ۱۰ متر شود، ارتباط قطع شده و امکان استفاده از آن وجود ندارد. هندزفری بلوتوث فیلیپس ۱۷۰۰ به صورت دو رنگ ساخته شده و یک انتخاب مناسب برای افرادی است که از به دنبال محصولاتی با طراحی متفاوت هستند.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور فشن مدل SC_FL مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A42

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هندزفری بلوتوثی فیلیپس مدل PH-1700


ویژگی و مشخصات هندزفری بلوتوثی فیلیپس مدل PH-1700

نوع اتصال
بی‌سیم
نوع گوشی
تک گوشی
رابط
بلوتوث
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
بله
باتری
دارد
نشانگر LED
دارد

تصاویر برای هندزفری بلوتوثی فیلیپس مدل PH-1700

برچسب های لازم برای هندزفری بلوتوثی فیلیپس مدل PH-1700

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هندزفری بلوتوثی فیلیپس مدل PH-1700 |
خرید اینترنتی هندزفری بلوتوثی فیلیپس مدل PH-1700 |
مشخصات و قیمت هندزفری بلوتوثی فیلیپس مدل PH-1700 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هندزفری بلوتوثی فیلیپس مدل PH-1700 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول