راهنمای خرید اینترنتی هندزفری بی سیم هاینو تکو مدل Air-3

راهنمای  خرید اینترنتی هندزفری بی سیم هاینو تکو مدل Air-3دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هندزفری بی سیم هاینو تکو مدل Air-3 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, هدفون، هدست و هندزفری, هدفون، هدست، میکروفون | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/هدفون، هدست، میکروفون/هدفون، هدست و هندزفری/

 

نقد و بررسی هندزفری بی سیم هاینو تکو مدل Air-3

محصول مورد نظر شما یعنی هندزفری بی سیم هاینو تکو مدل Air-3 در برند هدفون، هدست و هندزفری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
هدفون‌های بی سیم این روزها محبوبیت بسیاری پیدا کردند، یکی از این مدل‌ها، هندزفری بلوتوث مدل Air-3 از برند هاینو تکو است که یک برند آلمانی بوده که البته محصولات خود را در کشور چین تولید میکند. تولیدات این شرکت از لحاظ کیفیت جزو کالاهای میان رده محسوب می‌شود. این هدفون دارای طراحی به روز بوده و دقیقا مشابه و همسایز مدل ایرپاد پرو ساخته شده، در نتیجه از ارگونومی بالایی برخوردار است که باعث قرار گیری راحت در گوش (بدون نگرانی از افتادن گوشیها که در مدل ایرپاد معمولی برای برخی افراد آزار دهنده بود) میشود.
این محصول کیفیت و حجم صدای خروجی مناسبی داشته و میتواند لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما به ارمغان آورده. البته بدیهیست که کیفیت مدل اصلی را نیز ندارد و باید توقع شما با میزان هزینه ای که میکنید متناسب باشد. هندزفری‌ها در داخل یک باکس قرار میگیرند که هم برای نگهداری و هم برای شارژ گوشی‌ها از آن استفاده میشود. با خارج کردن هندزفری ها از باکس، هر کدام از آنها بصورت اتومات روشن شده و به یکدیگر متصل (pair) میشوند، سپس میتوانید از طریق بلوتوث به آنها متصل شوید. دکمه لمسی گوشی ها در قسمت پایین آن بوده و مثلا برای پاسخ به تماس باید دوبار قسمت پایین گوشی را توسط انگشت شصت و اشاره بگیرید و رها کنید. قابلیتهای دیگر دکمه لمسی در دفترچه موجود میباشد. این مدل بصورت اتومات و آن هم با قرار دادن داخل باکس و بستن درب آن خاموش میشود. از خصوصیات ویژه این مدل، شارژ شدن سریع گوشی‌هاست ، بطوریکه بعد از قرار گیری در داخل باکس تنها در مدت زمان ۳۰ دقیقه شارژ کامل میشود البته از آنجا که این مدل هیچ چراغی بر روی گوشی ندارد، در زمان شارژ شدن نیز متوجه شارژ آن نخواهید شد. با هر بار شارژ کامل باکس سه الی چهار مرتبه میتوانید گوشی ها را شارژ نموده و همچنین در صورت شارژ کامل هندزفری‌ها حدود ۲ ساعت بصورت مداوم به موسیقی گوش فرا دهید.
قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از سیری اپل و گوگل اسیستانت (با نگه داشتم دکمه لمسی) و سازگاری با تمام دستگاه‌های اندروید و iOS از دیگر امکانات مدل Air-3 میباشد.
در نهایت اگر قصد دارید از هدفون بی‌سیمی که دقیقا مشابه آخرین ورژن ایرپادز است، برخوردار شوید و در عین حال هزینه بالایی پرداخت نکنید، هاینوتکو Air3 همان گزینه موردنظر بوده و نیاز شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی آرم خودرو طرح AMG

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هندزفری بی سیم هاینو تکو مدل Air-3


ویژگی و مشخصات هندزفری بی سیم هاینو تکو مدل Air-3

تصاویر برای هندزفری بی سیم هاینو تکو مدل Air-3

برچسب های لازم برای هندزفری بی سیم هاینو تکو مدل Air-3

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هندزفری بی سیم هاینو تکو مدل Air-3 |
خرید اینترنتی هندزفری بی سیم هاینو تکو مدل Air-3 |
مشخصات و قیمت هندزفری بی سیم هاینو تکو مدل Air-3 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هندزفری بی سیم هاینو تکو مدل Air-3 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول