راهنمای خرید اینترنتی هندوانه درجه یک – ۳ تا ۵ کیلو گرم

راهنمای  خرید اینترنتی هندوانه درجه یک – ۳ تا ۵ کیلو گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هندوانه درجه یک – ۳ تا ۵ کیلو گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالاهای سوپرمارکتی, میوه, میوه و سبزیجات | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/میوه و سبزیجات/میوه/

 

نقد و بررسی هندوانه درجه یک – ۳ تا ۵ کیلو گرم

محصول مورد نظر شما یعنی هندوانه درجه یک – ۳ تا ۵ کیلو گرم در برند میوه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
خواص هندوانه و بهترین مزایای هندوانه برای پوست، مو و سلامتی این میوه آبدار که در تابستان بسیار لذت بخش است، سرشار از مواد مغذی می باشد. هندوانه غنی از پتاسیم و ویتامین های A،C و B است. اما آنچه که بتعث رنگ قرمز هندوانه شده است، وجود لیکوپن یک آنتی اکسیدان است.مطالعات و تحقیقات متعددی از مزایای مفید لیکوپن حکایت کرده اند. این ماده یک آنتی اکسیدان شناخته شده است که باعث کاهش خطر سکته مغزی و همچنین کاهش فشار خون می شود. اگر چه ممکن است هندوانه فیبر بسیار زیادی نداشته باشد، اما کالری و چربی کمی دارد و حاوی مقدار زیادی آب است. xمواد مغذی و ارزش غذایی هندوانه: کالری: هنوانه کالری بسیار کمی دارد. یک عدد هندوانه متوسط حاوی فقط ۴۶ کالری است. ویتامین های هندوانه : دو ویتامین مهم در هندوانه Aو C است. ویتامین A در هندوانه به شکل کاروتنوئید وجود دارد. هندوانه همچنین منبع خوبی از ویتامین c می باشد. یک فنجان هندوانه تازه، حدود ۱۲ میلی گرم ویتامین C دارد. پتاسیم هندوانه: یک فنجان آب هندوانه حاوی حدود ۴ درصد پتاسیم توصیه شده برای مصرف روزانه است. فیبر هندوانه: یک عدد هندوانه تازه حدود ۳ تا ۴ گرم فیبر توصیه شده روزانه را به شما می دهد و یک ترکیب بسیار خوبی از فیبر محلول و غیرمحلول است. کربوهیدرات های هندوانه: یک عدد هندوانه متوسط حدود ۱۱.۶ گرم کربوهیدرات دارد، که ترکیبی از فیبرهای رژیمی، نشاسته و قند ها است. ترکیبات چربی هندوانه: این میوه ترکیبات بسیار کمی از چربی دارد. حدود ۲۱۰ گرم چربی کل هندوانه است. لیکوپن: یکی از مهم ترین مواد مغذی در هندوانه است که مزایای بسیار زیادی را برای بدن دارد. خاصیت هندوانه ارزش غذایی هندوانه -مزایای سلامتی هندوانه: ۱.بهبود سلامت قلب: بر اساس تحقیقات خوردن یک برش هندوانه در طول روز میتواند تجمع کلسترول های بد را که موجب بیماری های قلبی میشوند، متوقف کنند و  مصرف منظم هندوانه همچنین با کاهش ذخیره شدن چربی در رگ های خونی نیز مرتبط است. این خواص به دلیل وجود سیترولین در هندوانه است. سیترولین همچنین میتواند اثرات مفیدی آترواسکلروز بزارد، همچنین به کاهش میزان سفتی شریان ها در بدن زنان در دوران یائسگی کمک میکند. ۲. هندوانه برای کمک به درمان التهاب

  راهنمای خرید اینترنتی فرآورده کنجدی ساده تکسان - 20 گرم بسته 32 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هندوانه درجه یک – ۳ تا ۵ کیلو گرم


ویژگی و مشخصات هندوانه درجه یک – ۳ تا ۵ کیلو گرم

تصاویر برای هندوانه درجه یک – ۳ تا ۵ کیلو گرم

برچسب های لازم برای هندوانه درجه یک – ۳ تا ۵ کیلو گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هندوانه درجه یک – ۳ تا ۵ کیلو گرم |
خرید اینترنتی هندوانه درجه یک – ۳ تا ۵ کیلو گرم |
مشخصات و قیمت هندوانه درجه یک – ۳ تا ۵ کیلو گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هندوانه درجه یک – ۳ تا ۵ کیلو گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول