راهنمای خرید اینترنتی هورمون ریشه زایی گیاهان مدل ۰۱ وزن ۵۰۰ گرم

راهنمای  خرید اینترنتی هورمون ریشه زایی گیاهان مدل ۰۱ وزن ۵۰۰ گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی هورمون ریشه زایی گیاهان مدل ۰۱ وزن ۵۰۰ گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

باغبانی, خاک و کود, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/باغبانی/خاک و کود/

 

نقد و بررسی هورمون ریشه زایی گیاهان مدل ۰۱ وزن ۵۰۰ گرم

محصول مورد نظر شما یعنی هورمون ریشه زایی گیاهان مدل ۰۱ وزن ۵۰۰ گرم در برند خاک و کود می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
استفاده از هورمون ریشه‌زایی برای تکثیر گیاهان از طریق قلمه زدن شانس رشد گیاه جدید را افزایش می‌دهد. چیدن قلمه از گیاه و رشد آن، گیاهی یکسان با خانواده‌ی گیاه را تولید می‌کند. این روشی قابل‌اعتماد و ارزان برای تکثیر گیاهان و بهترین روش برای تکثیر گیاهانی است که تکثیرشان سخت است. تکثیر از ساقه، معمولی‌ترین روش است، اما گیاهان همچنین می‌توانند بوسیله‌ی قلمه‌ی ریشه و قلمه‌ی برگ نیز پرورش یابند.
محصولات هورمون ریشه‌زا، مواد شیمیایی هستند که محرکی برای رشد ریشه عموما در گیاه قلمه‌زده شده، هستند. آن‌ها معمولا بصورت پودر، ژل و یا مایع هستند.
زمانی که از هورمون ریشه‌زایی به شیوه‌ی صحیح استفاده شود، باعث رشد سریع ریشه در قلمه و تنومندی بیشتر نسبت به قلمه‌هایی که هورمون دریافت نمی‌کنند، می‌شود. اکثر گلخانه‌دارها، اصولا از آن بر روی گیاهان تزئینی مناظر و برای تکثیر ساکولنت‌ها استفاده می‌کنند.
بوتیریک اسید ، استیک اسید و نفتیل استیک اسید سه هورمون معروف گروه اکسین ها هستند که در امر ریشه زایی و قلمه زنی موثرهستند .هرسه هورمون ریشه زای یاد شده با درصد خلوص بالا در این محصول فرموله شده است که می توانید با خیال راحت بمنظور قلمه زنی و تکثیر و تقویت گیاهان خود از آن استفاده کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی کیت و لامپ زنون سورا مدل H11 بسته 2 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هورمون ریشه زایی گیاهان مدل ۰۱ وزن ۵۰۰ گرم


ویژگی و مشخصات هورمون ریشه زایی گیاهان مدل ۰۱ وزن ۵۰۰ گرم

تصاویر برای هورمون ریشه زایی گیاهان مدل ۰۱ وزن ۵۰۰ گرم

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هورمون ریشه زایی گیاهان مدل 01 وزن 500 گرم

برچسب های لازم برای هورمون ریشه زایی گیاهان مدل ۰۱ وزن ۵۰۰ گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه هورمون ریشه زایی گیاهان مدل ۰۱ وزن ۵۰۰ گرم |
خرید اینترنتی هورمون ریشه زایی گیاهان مدل ۰۱ وزن ۵۰۰ گرم |
مشخصات و قیمت هورمون ریشه زایی گیاهان مدل ۰۱ وزن ۵۰۰ گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی هورمون ریشه زایی گیاهان مدل ۰۱ وزن ۵۰۰ گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول