راهنمای خرید اینترنتی وب کم لاجی مدل b-525

راهنمای  خرید اینترنتی وب کم لاجی مدل  b-525دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی وب کم لاجی مدل b-525 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی, وب‌کم | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/وب‌کم/

 

نقد و بررسی وب کم لاجی مدل b-525

محصول مورد نظر شما یعنی وب کم لاجی مدل b-525 در برند وب‌کم می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
وب‌کم «B525 HD» محصولی از برند «لاجی (Logi) است. این وب‌کم برای کامپیوترها ساخته شده است و می‌تواند با استفاده از کابل USB به انواع کامپیوتر لپ‌تاپ و دسکتاپ وصل شود. طول کابل اتصال وب‌کم ۱.۵ متر است. پایه‌ی اتصال B-525 HD طوری طراحی شده است که با استفاده از یک گیره‌ روی مانیتور لپ‌تاپ و نمایشگرهای LCD محکم می‌شود. پایه‌ی این وب‌کم می‌تواند با استفاده از دو لولا تا ۳۶۰ درجه بچرخد و در قرارگیری، تمام زوایای موردنیاز شما را پشتیبانی کند. کیفیت فیلمبرداری دوربین HD است و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه این کار را انجام می‌دهد. از ویژگی‌های خوب وب‌کم B-525 HD این است که به یک میکروفون داخلی مجهز شده ‌است. این میکروفون می‌تواند صدایی واضح و شفاف را به مخاطب شما انتقال دهد. دوربین قابلیت فوکوس خودکار هم دارد و می‌تواند همواره تصویری واضح از شما ثبت کند. حداقل فاصله‌ی فوکوس ۱۰سانتی‌متری در B-525 HD اجازه می‌دهد تا اسناد و مدارک موردنیاز را هم تا جای ممکن به وب‌کم نزدیک کنید و امکان ارائه‌کردن آن‌ها را به سایرین داشته باشید. میدان دید دوربین در هر لحظه ۶۹ درجه است. وب‌کم B-525 HD با برنامه‌ی Skype هم سازگاری دارد و به‌خوبی در کنار آن کار می‌کند.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور اولد ولف مدل Defense مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 12

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه وب کم لاجی مدل b-525


ویژگی و مشخصات وب کم لاجی مدل b-525

رابط
پورت USB 2.0
نوع حسگر تصویر
CMOS
میکروفون داخلی
دارد
کیفیت فیلم‌برداری
HD 720P
قابلیت ضبط صدا
دارد
قابلیت زوم
ندارد
منبع تغذیه
پورت USB
قابلیت بی‌سیم
ندارد

تصاویر برای وب کم لاجی مدل b-525

برچسب های لازم برای وب کم لاجی مدل b-525

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه وب کم لاجی مدل b-525 |
خرید اینترنتی وب کم لاجی مدل b-525 |
مشخصات و قیمت وب کم لاجی مدل b-525 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی وب کم لاجی مدل b-525 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول