راهنمای خرید اینترنتی ویولن آکوستیک اشترونال مدل ۳۳۷W

راهنمای  خرید اینترنتی ویولن آکوستیک اشترونال مدل ۳۳۷Wدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ویولن آکوستیک اشترونال مدل ۳۳۷W توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آلات موسیقی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, ویولن | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/آلات موسیقی/ویولن/

 

نقد و بررسی ویولن آکوستیک اشترونال مدل ۳۳۷W

محصول مورد نظر شما یعنی ویولن آکوستیک اشترونال مدل ۳۳۷W در برند ویولن می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ویولن آکوستیک اشترونال مدل ۳۳۷W، بالاترین مدل در سری ویولن‌های دست‌ساز کنسرتی این برند محسوب می‌شود. مدل ۳۳۷W بر اساس طرح جوزف گوارنریوس، استاد ویولن‌ساز مشهور ایتالیایی ساخته شده است. اشترونال در ویولن‌های دست‌ساز خود از مرغوب‌ترین چوب‌های موجود بهره می‌برد. صفحه رویی این مدل از مرغوب‌ترین چوب صنوبر ساخته شده است که با بافت یکنواخت و متراکم خود بر غنای صدای ساز خواهد افزود. پشت، کناره‌ها و دسته نیز از جنس مرغوب‌ترین افرای راه راه هستند. تمام چوب‌های به کار رفته در صفحه رویی، پشت، کناره‌ها و دسته، برای رسیدن به مطلوب‌ترین شرایط، مراحل انبار شدن و تنظیم رطوبت را پشت سر گذاشته‌اند. گریف، گوشی‌ها و سیم‌گیر از جنس آبنوس، یکی از مرغوب‌ترین و سخت‌ترین چوب‌ها، ساخته شده و برای راحتی مضاعف نوارنده و دوام بیشتر، در چانه‌گاه از آبنوس بسیار مرغوب استفاده شده است. همچنین تمام ویولن‌های دست‌ساز اشترونال به سیم‌های توماستیک دومینانت مجهز هستند که از بهترین و محبوب‌ترین سیم‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. کمپانی اشترونال در حال حاضر بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی سازهای زهی در اروپا است. مقر اصلی اشترونال در شهر لابی واقع در غربی‌ترین بخش جمهوری چک قرار دارد. اشترونال دنباله‌روی سنت غنی ساخت آلات موسیقی در این منطقه است که تاریخچه‌ی آن به نیمه‌ی دوم قرن شانزدهم میلادی برمی‌گردد. ویولن دست ساز ۳۳۷W اشترونال علاوه بر یک ساز حرفه‌ای، اثری هنری است که با بهره‌گیری از میراث سنتی دیرینه، با ظرافت تمام به دست استادکاران خبره خلق شده است.
ویولن کوچکترین ساز زهی-آرشه‌ای است که چه به صورت جمعی در ارکسترهای بزرگ و چه به صورت تکنوازی، جایگاه بسیار مهمی در فرهنگ موسیقایی اکثر ملل جهان دارد. ویولن در اصل یکی از سازهای موسیقی کلاسیک است که بعدها نوازندگان موسیقی‌های فولکور و پاپ نیز به آن علاقه‌مند شدند. وسعت صدای ویولن حدود ۴ اکتاو است و به دلیل نداشتن فرت امکان نواختن تمامی فواصل کروماتیک موسیقی غربی، فواصل موسیقی ایرانی یا هر موسیقی دیگری بر روی این ساز وجود دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی فلش مموری طرح BOY مدل DPL1142 ظرفیت 128 گیگابایت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ویولن آکوستیک اشترونال مدل ۳۳۷W


ویژگی و مشخصات ویولن آکوستیک اشترونال مدل ۳۳۷W

نوع ساز
ویولن
اندازه
۴/۴
سیستم صدا
آکوستیک

تصاویر برای ویولن آکوستیک اشترونال مدل ۳۳۷W

برچسب های لازم برای ویولن آکوستیک اشترونال مدل ۳۳۷W

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ویولن آکوستیک اشترونال مدل ۳۳۷W |
خرید اینترنتی ویولن آکوستیک اشترونال مدل ۳۳۷W |
مشخصات و قیمت ویولن آکوستیک اشترونال مدل ۳۳۷W |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ویولن آکوستیک اشترونال مدل ۳۳۷W رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول