راهنمای خرید اینترنتی پایه مونوپاد راک مدل اسمارت سلفی شاتر اند استیک

راهنمای  خرید اینترنتی پایه مونوپاد راک مدل اسمارت سلفی شاتر اند استیکدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پایه مونوپاد راک مدل اسمارت سلفی شاتر اند استیک توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پایه نگهدارنده گوشی و تبلت, کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/پایه نگهدارنده گوشی و تبلت/

 

نقد و بررسی پایه مونوپاد راک مدل اسمارت سلفی شاتر اند استیک

محصول مورد نظر شما یعنی پایه مونوپاد راک مدل اسمارت سلفی شاتر اند استیک در برند پایه نگهدارنده گوشی و تبلت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
عکس‌های سلفی با گرفتن گوشی در یکدست و خم و راست کردن دست برای کادربندی بهتر صورت می‌گیرد. جا نشدن همه افراد در کادر، خیلی نزدیک بودن دوربین به‌صورت افراد و میل به‌عکس گرفتن در کادری بزرگ‌تر و پرسپکتیو بهتر از مسائلی بود که زمینه را برای تولید مونوپاد ها فراهم کرد.مونوپاد یا دسته سلفی، از یک میله بلند که گیره‌ای برای نگه‌داشتن گوشی در انتهای آن قرار دارد تشکیل‌شده است و بسته به مدل، امکانات مختلفی ازجمله امکان زوم، ریموت کنترل و غیره دارد.
این مونوپاد راک دارای ظاهری زیبا و کیفیت ساخت درخور توجه ای است. بدنه آن از ۵ تکه تلسکوپی آلومینیمی تشکیل‌شده که باکمی پیچاندن، قابلیت در هم قفل شدن دارند. باز شدن همه تکه ها امکان افزایش طول از ۲۱ تا ۹۰ سانتی‌متر را به کاربر می دهد. در انتهای مونوپاد، گیره‌ای پلاستیکی برای نگهداری گوشی موبایل قرار دارد که از طریق یک پیچ کوچک به آن متصل شده و قابلیت قرارگیری در زوایای مختلفی را دارد و از ۰ تا ۹۰ درجه خم می‌شود. فک‌های نگه‌دارنده آن از ۵.۲ تا ۹ سانتی‌متر باز می‌شوند و توانایی نگهداری گوشی‌هایی مثل آیفون ۶ پلاس، نوت اج و نوت ۴ را دارند.البته می‌توان از طریق پیچ استاندارد ¼ اینچ، دوربین عکاسی را هم به آن متصل کرد، آن را بر روی سه‌پایه دوربین قرار داد و به کمک ریموت کنترل آن، اقدام به عکاسی کرد. ریموت کنترل از طریق بلوتوث نسخه ۳.۰ تا شعاع ۱۰ متری، عمل می‌کند و از یک باتری سکه‌ای مدل CR1632 تغذیه می‌کند که ۲ باتری همراه محصول، درون بسته‌بندی موجود است. این محصول دارای قابلیت فیلمبرداری، زوم و سوییچ کردن از دوربین مکالمه به دوربین اصلی گوشی و بالعکس است. برای گوشی‌های آیفون باید از نرم‌افزارهایی مانند BT Shutter کمک گرفت و در مورد برخی گوشی‌های اندرویدی، با تغییر تنظیمات دکمه Volume می‌توان از قابلیت زوم استفاده کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی ضبط کننده ویدیویی داهوا مدل DH-XVR5104HS-4KL-I3

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پایه مونوپاد راک مدل اسمارت سلفی شاتر اند استیک


ویژگی و مشخصات پایه مونوپاد راک مدل اسمارت سلفی شاتر اند استیک

تصاویر برای پایه مونوپاد راک مدل اسمارت سلفی شاتر اند استیک

برچسب های لازم برای پایه مونوپاد راک مدل اسمارت سلفی شاتر اند استیک

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پایه مونوپاد راک مدل اسمارت سلفی شاتر اند استیک |
خرید اینترنتی پایه مونوپاد راک مدل اسمارت سلفی شاتر اند استیک |
مشخصات و قیمت پایه مونوپاد راک مدل اسمارت سلفی شاتر اند استیک |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پایه مونوپاد راک مدل اسمارت سلفی شاتر اند استیک رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول