راهنمای خرید اینترنتی پایه میز قابل تنظیم فراصنعت مدل IFSP-ERGO-23R

راهنمای  خرید اینترنتی پایه میز قابل تنظیم فراصنعت مدل IFSP-ERGO-23Rدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پایه میز قابل تنظیم فراصنعت مدل IFSP-ERGO-23R توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, دکوراتیو, دکوراسیون اداری, میز اداری | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/دکوراتیو/دکوراسیون اداری/میز اداری/

 

نقد و بررسی پایه میز قابل تنظیم فراصنعت مدل IFSP-ERGO-23R

محصول مورد نظر شما یعنی پایه میز قابل تنظیم فراصنعت مدل IFSP-ERGO-23R در برند میز اداری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
آیا می‌دانستید؟ نشستن طولانی مدت، ریسک بیماری‌های قبلی و عروقی را تا ۴۰% افزایش می‌دهد. آنزیم‌های ازبین‌برنده چربی تا ۹۰% افت می‌کنند و ۶ ساعت نشستن بطور مداوم، تاثیر یک ورزش ۶۰ دقیقه‌ای را خنثی می‌کند؛ اما هنگامی که ایستاده‌اید و در حال حرکت به اطراف هستید، ریسک سرطان تا ۲۵% کاهش می‌یابد، تا ۵۰ کیلوکالری در ساعت بیشتر انرژی مصرف می‌کنید و فعالیت عضلاتتان تا ۲.۵ برابر بیشتر از حالت نشسته است. پس وقت آن رسیده که روش کار کردنتان را تغییر دهید. پایه میز ارگونومیک فراصنعت قابلیت تنظیم ارتفاع دارد که هم در حالت ایستاده و هم در حالت نشسته قابل استفاده است. تصور کنید مدتی در حالت نشسته مشغول به کار بوده‌اید و سپس ترجیح می‌دهید در حالت ایستاده کارتان را دنبال کنید؛ می‌توانید با استفاده از صفحه لمسی و در عرض چند ثانیه، میزتان را به ارتفاع دلخواه خود برسانید. استفاده از این پایه به تناسب اندام، کاهش صدمات به بدن، افزایش انرژی، سبک زندگی سالم‌تر، بهینه‌سازی فضای کار و … کمک می‌کند. این پایه میز دارای تنوع رنگ، قابلیت تنظیم عرض و تغییر فرم میز به شکل دلخواه کاربر است. این پایه میز تحمل وزن تا ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و میزی که روی آن قرار می‌گیرد، می‌تواند ۱۰۰-۷۰ سانتی‌متر عرض و ۱۲۰-۱۱۰ سانتی‌متر طول داشته باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی ظرف اهرمی بیسه کاسا حجم 2.6 لیتر کد K 326

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پایه میز قابل تنظیم فراصنعت مدل IFSP-ERGO-23R


ویژگی و مشخصات پایه میز قابل تنظیم فراصنعت مدل IFSP-ERGO-23R

جنس میز
پلاستیک
پایه
دارد
قابلیت تنظیم پایه
دارد
قابلیت باز شدن
دارد

تصاویر برای پایه میز قابل تنظیم فراصنعت مدل IFSP-ERGO-23R

برچسب های لازم برای پایه میز قابل تنظیم فراصنعت مدل IFSP-ERGO-23R

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پایه میز قابل تنظیم فراصنعت مدل IFSP-ERGO-23R |
خرید اینترنتی پایه میز قابل تنظیم فراصنعت مدل IFSP-ERGO-23R |
مشخصات و قیمت پایه میز قابل تنظیم فراصنعت مدل IFSP-ERGO-23R |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پایه میز قابل تنظیم فراصنعت مدل IFSP-ERGO-23R رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول