راهنمای خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدل OK Stand

راهنمای  خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدل OK Standدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدل OK Stand توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پایه نگهدارنده گوشی و تبلت, کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/پایه نگهدارنده گوشی و تبلت/

 

نقد و بررسی پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدل OK Stand

محصول مورد نظر شما یعنی پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدل OK Stand در برند پایه نگهدارنده گوشی و تبلت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پایه‌های نگه‌دارنده ابزارهای ساده‌ای هستند که برای استفاده از آن‌ها فن‌آوری پیشرفته یا مهارت ویژه‌ای نیاز نیست. اما همین محصولات ساده، کمک بزرگی به دارندگان تلفن‌های همراه و سایر تجهیزات الکترونیکی قابل‌حمل در ابعاد تلفن‌های همراه می‌کنند. از بدو تولید تلفن‌های همراه، دستگاه‌های پرتابل پخش موسیقی و GPS ها، پایه‌های نگه‌دارنده‌ای برای آن‌ها طراحی و ساخته شد. این پایه‌ها عموما برای استفاده درون خودرو و یا برای قرارگیری روی میز طراحی شدند. OK Stand یکی از همین پایه‌های رومیزی است که برخلاف مکانیزم ساده‌اش، طراحی خلاقانه و جالبی دارد. در نگاه اول به این محصول این‌طور برداشت می‌شود که یک عروسک پلاستیکی با دست‌هایش اقدام به نگهداری گوشی روی میزی کرده است، اما خبری از خود عروسک نیست. این محصول در حقیقت یک نوار پلاستیکی انعطاف‌پذیر است که در دو انتهایش گیره‌هایی به شکل دست انسان دارد . کار با آن بسیار ساده است . کافی‌ست قسمت‌های نگه‌دارنده آن را به‌آرامی به‌اندازه عرض گوشی‌تان بازکنید و اجازه دهید که گوشی‌تان در میان آن قرار گیرد و سپس قسمت میانی آن راکمی زاویه دهید تا تکیه‌گاهی بر روی سطح میز ایجاد کند. ازآنجایی‌که دهانه این محصول تا ۲۱ سانتی‌متر باز می‌شود، علاوه بر گوشی‌های موبایل، بسیاری از تبلت های موجود در بازار نیز توسط این پایه پشتیبانی می‌شوند.

  راهنمای خرید اینترنتی برچسب پوششی ماهوت مدل BL-TSLA مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M12

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدل OK Stand


ویژگی و مشخصات پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدل OK Stand

تصاویر برای پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدل OK Stand

برچسب های لازم برای پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدل OK Stand

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدل OK Stand |
خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدل OK Stand |
مشخصات و قیمت پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدل OK Stand |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدل OK Stand رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول