راهنمای خرید اینترنتی پایه گیتار استگ مدل SG-50 BK

راهنمای  خرید اینترنتی پایه گیتار استگ مدل SG-50 BKدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پایه گیتار استگ مدل SG-50 BK توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آلات موسیقی, صندلی و پایه‌ی آلات موسیقی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم جانبی آلات موسیقی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/آلات موسیقی/لوازم جانبی آلات موسیقی/صندلی و پایه‌ی آلات موسیقی/

 

نقد و بررسی پایه گیتار استگ مدل SG-50 BK

محصول مورد نظر شما یعنی پایه گیتار استگ مدل SG-50 BK در برند صندلی و پایه‌ی آلات موسیقی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پایه گیتار استگ مدل SG-50 BK یک استند سه‌پایه‌ی لوله‌ای فلزی به رنگ مشکی است. ارتفاع این پایه گیتار را برای سازگاری با انواع مختلف گیتار کلاسیک، الکتریک، آکوستیک و باس می‌توانید از ۶۰ تا ۷۰ سانتی‌متر تغییر دهید. دو شاخه‌ی محل قرارگیری دسته‌ی گیتار به یک بند محافظ هم مجهز شده تا امکان افتادن گیتار از روی استند را به حداقل برساند. تمام محل‌های تماس گیتار با پایه توسط فوم‌های محافظ مخصوصی پوشانده شده تا خیال شما در مورد سالم ماندن رنگ و پرداخت سازتان هم راحت باشد. سرپوش‌های انتهای پایه‌ها از سر خوردن استند جلوگیری می‌کنند و البته مانع خراش برداشتن پوشش کف اتاق شما هم خواهند شد. وزن این پایه گیتار تنها ۷۰۰ گرم است. برای راحتی هنگام حمل نقل می‌توانید هم دوشاخه‌ی بالا و هم تکیه‌گاه پایین SG-50 BK را جدا کنید و پایه‌ها نیز برای کاهش ابعاد جمع می‌شوند.

  راهنمای خرید اینترنتی آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه مدل A0015

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پایه گیتار استگ مدل SG-50 BK


ویژگی و مشخصات پایه گیتار استگ مدل SG-50 BK

تصاویر برای پایه گیتار استگ مدل SG-50 BK

برچسب های لازم برای پایه گیتار استگ مدل SG-50 BK

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پایه گیتار استگ مدل SG-50 BK |
خرید اینترنتی پایه گیتار استگ مدل SG-50 BK |
مشخصات و قیمت پایه گیتار استگ مدل SG-50 BK |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پایه گیتار استگ مدل SG-50 BK رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول