راهنمای خرید اینترنتی پتو مسافرتی تیسا مدل قلبی آبی روشن یکنفره ابعاد ۲۲۰×۱۵۰ سانتی متر

راهنمای  خرید اینترنتی پتو مسافرتی تیسا مدل قلبی آبی روشن یکنفره ابعاد ۲۲۰×۱۵۰ سانتی متردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی پتو مسافرتی تیسا مدل قلبی آبی روشن یکنفره ابعاد ۲۲۰×۱۵۰ سانتی متر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پتو, خانه و آشپزخانه, خواب, خواب و حمام | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/خواب و حمام/خواب/پتو/

 

نقد و بررسی پتو مسافرتی تیسا مدل قلبی آبی روشن یکنفره ابعاد ۲۲۰×۱۵۰ سانتی متر

محصول مورد نظر شما یعنی پتو مسافرتی تیسا مدل قلبی آبی روشن یکنفره ابعاد ۲۲۰×۱۵۰ سانتی متر در برند پتو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این محصول سبک و کم‌حجم بوده و لطافت و نرمی فوق‌العاده و همین‌طور گرمای مطبوع این پتو آن را به انتخابی ایده‌آ‌ل برای روزها و شب‌های خنک و سرد سال تبدیل کرده است. الیاف بکار‌ رفته در این محصول علاوه‌ بر لطافت می‌تواند گرمای بدن را به‌خوبی حفظ کرده و در فصول سرد سال مانع احساس سرما در فرد شود. این الیاف ضد‌حساسیت است و برخلاف بسیاری از الیاف‌های کم‌کیفیت و نامرغوب موجب آلرژی یا حساسیت پوستی در فرد نمی‌شود. گفتنی است این پتو برای یک نفر گزینه‌ای مناسبی است و می‌توان از آن برای پوشاندن و تزیین تخت نیز استفاده کرد.مزیت دیگر آن قابلیت شست‌وشوی آن با ماشین لباسشویی است. این پتو برای مسافرت نیز گزینه بسیار خوبی میباشد . جای کمی می‌گیرد و راحت می‌توانید آن را حمل کنید. وجود یک پتوی سبک و کم‌حجم در کمد خانه‌ی هر فردی ضروری است. در مسافرت‌ها، پتو همواره یکی از اقلام موردنیاز است. اگر در فصل سرما مسافرت می‌کنید یا در بین راه به استراحت نیاز دارید، بدون شک پتوهای مسافرتی از اقلام همراه ضروری به‌حساب می‌آیند. گفتنی است که وزن بسیار کم و ابعاد مناسب این محصولات، حمل و جابه‌جایی آن‌ها را برای کاربران بسیار آسان‌تر می‌کند. برای حفظ بافت پتو هنگام شست‌و‌شو، آن را در دمای ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد بشویید و تا حد امکان از دور خشک‌کن ماشین لباس‌شویی استفاده نکنید. برجسته‌ای است که روی آن طراحی شده که به زیبایی این محصول افزوده است. دور‌تا‌دور پتو دوخت‌هایی مشاهده می‌شود که به حفظ بافت آن در حین شست‌و‌شو و جا‌به‌جایی کمک می‌کنند .

  راهنمای خرید اینترنتی کیسه خواب فطانت مدل IGD.FTNT.2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پتو مسافرتی تیسا مدل قلبی آبی روشن یکنفره ابعاد ۲۲۰×۱۵۰ سانتی متر


ویژگی و مشخصات پتو مسافرتی تیسا مدل قلبی آبی روشن یکنفره ابعاد ۲۲۰×۱۵۰ سانتی متر

تصاویر برای پتو مسافرتی تیسا مدل قلبی آبی روشن یکنفره ابعاد ۲۲۰×۱۵۰ سانتی متر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پتو مسافرتی تیسا مدل قلبی آبی روشن یکنفره ابعاد 220x150 سانتی متر

برچسب های لازم برای پتو مسافرتی تیسا مدل قلبی آبی روشن یکنفره ابعاد ۲۲۰×۱۵۰ سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه پتو مسافرتی تیسا مدل قلبی آبی روشن یکنفره ابعاد ۲۲۰×۱۵۰ سانتی متر |
خرید اینترنتی پتو مسافرتی تیسا مدل قلبی آبی روشن یکنفره ابعاد ۲۲۰×۱۵۰ سانتی متر |
مشخصات و قیمت پتو مسافرتی تیسا مدل قلبی آبی روشن یکنفره ابعاد ۲۲۰×۱۵۰ سانتی متر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی پتو مسافرتی تیسا مدل قلبی آبی روشن یکنفره ابعاد ۲۲۰×۱۵۰ سانتی متر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول